Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ, ΠΡΟΤΙΣΤΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΟΥΣ:
Α) Είναι ολοφάνερη πολιτική επιλογή του Υπουργείου και εν τέλει της “Αριστερής” Κυβέρνησης να λειτουργεί η στελέχωση στην Ειδική Αγωγή σε ένα καθεστώς “εξαίρεσης” σε σχέση με το τι συμβαίνει με κάθε άλλο κλάδο/πίνακα εκπαιδευτικών.
Β) Είναι ολοφάνερη πολιτική επιλογή του Υπουργείου και εν τέλει της “Αριστερής” Κυβέρνησης, μέσω του καθεστώτος “εξαίρεσης” για την Ειδική Αγωγή (που μόνο “εναρμόνιση” δεν είναι), να προωθηθεί το “αδυσώπητο κυνήγι” των μορίων από τους εκπαιδευτικούς. Όλα αυτά οδηγούν στην περαιτέρω εμπορευματοποίηση των “τίτλων προσόντων”, θρέφουν τη “βιομηχανία προσόντων”, την ώρα που θα έπρεπε να μπει ένα μεγάλο STOP.
Γ) Είναι ολοφάνερη πολιτική επιλογή του Υπουργείου και εν τέλει της “Αριστερής” Κυβέρνησης να τίθενται ταξικοί φραγμοί στο ποιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να εργάζονται και που. Η εκπαίδευση είναι για τους λίγους, αυτούς που θα έχουν χρήματα να πληρώσουν για να αποκτήσουν τα προσόντα και τα μόρια. Άλλωστε το πτυχίο που απέκτησες -δημόσια και δωρεάν- από πανεπιστήμιο αξίζει…4 μόρια…
Δ) Είναι ολοφάνερη πολιτική επιλογή του Υπουργείου και εν τέλει της “Αριστερής” Κυβέρνησης να κλείσουν τα δύο πανεπιστημιακά τμήματα ειδικής αγωγής. Με μαθηματική ακρίβεια οδηγούνται στο “κλείσιμο” αφού πρώτα παράξουν λίγους ακόμα απαξιωμένους εκπαιδευτικούς με πτυχίο “κουρελόχαρτο”.
Ε) Είναι ολοφάνερη πολιτική επιλογή του Υπουργείου και εν τέλει της “Αριστερής” Κυβέρνησης να εμπορευματοποιήσουν ΠΛΗΡΩΣ την “εκπαίδευση του εκπαιδευτικού” στην αντιμετώπιση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών: χωρίς Διδασκαλεία, χωρίς βασικά πτυχία ειδικής αγωγής, χωρίς δημόσια και δωρεάν “εκπαίδευση για τους εκπαιδευτικούς” και τότε τι θα μείνει;
ΣΤ) Είναι ολοφάνερη πολιτική επιλογή του Υπουργείου και, εν τέλει, της “Αριστερής” Κυβέρνησης να υποβαθμίσουν την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί χωρίς καμία κατάρτιση (άρθρο 48, Ν.4415/2016), εκπαιδευτικοί με μία επιμόρφωση της “ντροπής” (όπως αυτές που διοργανώνονται από ΙΕΠ, ΚΕΔΔΥ και Σχολικούς Συμβούλους ΕΑΕ σε όλη την Ελλάδα ήδη αυτές τις μέρες), εκπαιδευτικοί με σεμινάριο ωρών, με μεταπτυχιακό Ιταλίας, Βουλγαρίας, Κύπρου κ.α. που δεν τηρούσαν τις ορθές προδιαγραφές (δηλώσεις κ. Γαβρόγλου 9/3), με προϋπηρεσία χωρίς καθόλου σπουδές. Όλοι και όλες μπορούν με έναν τρόπο, με κάποια “μόρια,” να καλύψουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών. Το Υπουργείο Παιδείας ρίχνει ακόμη πιο χαμηλά τον πήχη της παρεχόμενης εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή. Κοροϊδεύει γονείς και μαθητές με «παιδαγωγικά» επιχειρήματα για δήθεν επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και τους ζητά να συμβιβαστούν με την προχειρότητα στη στελέχωση των δομών ΕΑΕ και να αποδεχτούν τη μεθοδευμένη υποβάθμισή της στο όνομα της λιτότητας.
Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ, ΠΡΟΤΙΣΤΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΟΥΣ: Α) Είναι ολοφάνερη πολιτική επιλογή του Υπουργείου και εν τέλει της “Αριστερής” Κυβέρνησης να λειτουργεί η στελέχωση στην Ειδική Αγωγή σε ένα καθεστώς “εξαίρεσης” σε σχέση με το τι συμβαίνει με κάθε άλλο κλάδο/πίνακα εκπαιδευτικών. Β) Είναι ολοφάνερη πολιτική επιλογή του Υπουργείου και εν τέλει της “Αριστερής” Κυβέρνησης, μέσω του καθεστώτος “εξαίρεσης” για την Ειδική Αγωγή (που μόνο “εναρμόνιση” δεν είναι), να προωθηθεί το “αδυσώπητο κυνήγι” των μορίων από τους εκπαιδευτικούς. Όλα αυτά οδηγούν στην περαιτέρω εμπορευματοποίηση των “τίτλων προσόντων”, θρέφουν τη “βιομηχανία προσόντων”, την ώρα που θα έπρεπε να μπει ένα μεγάλο STOP. Γ) Είναι ολοφάνερη πολιτική επιλογή του Υπουργείου και εν τέλει της “Αριστερής” Κυβέρνησης να τίθενται ταξικοί φραγμοί στο ποιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να εργάζονται και που. Η εκπαίδευση είναι για τους λίγους, αυτούς που θα έχουν χρήματα να πληρώσουν για να αποκτήσουν τα προσόντα και τα μόρια. Άλλωστε το πτυχίο που απέκτησες -δημόσια και δωρεάν- από πανεπιστήμιο αξίζει…4 μόρια… Δ) Είναι ολοφάνερη πολιτική επιλογή του Υπουργείου και εν τέλει της “Αριστερής” Κυβέρνησης να κλείσουν τα δύο πανεπιστημιακά τμήματα ειδικής αγωγής. Με μαθηματική ακρίβεια οδηγούνται στο “κλείσιμο” αφού πρώτα παράξουν λίγους ακόμα απαξιωμένους εκπαιδευτικούς με πτυχίο “κουρελόχαρτο”. Ε) Είναι ολοφάνερη πολιτική επιλογή του Υπουργείου και εν τέλει της “Αριστερής” Κυβέρνησης να εμπορευματοποιήσουν ΠΛΗΡΩΣ την “εκπαίδευση του εκπαιδευτικού” στην αντιμετώπιση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών: χωρίς Διδασκαλεία, χωρίς βασικά πτυχία ειδικής αγωγής, χωρίς δημόσια και δωρεάν “εκπαίδευση για τους εκπαιδευτικούς” και τότε τι θα μείνει; ΣΤ) Είναι ολοφάνερη πολιτική επιλογή του Υπουργείου και, εν τέλει, της “Αριστερής” Κυβέρνησης να υποβαθμίσουν την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί χωρίς καμία κατάρτιση (άρθρο 48, Ν.4415/2016), εκπαιδευτικοί με μία επιμόρφωση της “ντροπής” (όπως αυτές που διοργανώνονται από ΙΕΠ, ΚΕΔΔΥ και Σχολικούς Συμβούλους ΕΑΕ σε όλη την Ελλάδα ήδη αυτές τις μέρες), εκπαιδευτικοί με σεμινάριο ωρών, με μεταπτυχιακό Ιταλίας, Βουλγαρίας, Κύπρου κ.α. που δεν τηρούσαν τις ορθές προδιαγραφές (δηλώσεις κ. Γαβρόγλου 9/3), με προϋπηρεσία χωρίς καθόλου σπουδές. Όλοι και όλες μπορούν με έναν τρόπο, με κάποια “μόρια,” να καλύψουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών. Το Υπουργείο Παιδείας ρίχνει ακόμη πιο χαμηλά τον πήχη της παρεχόμενης εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή. Κοροϊδεύει γονείς και μαθητές με «παιδαγωγικά» επιχειρήματα για δήθεν επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και τους ζητά να συμβιβαστούν με την προχειρότητα στη στελέχωση των δομών ΕΑΕ και να αποδεχτούν τη μεθοδευμένη υποβάθμισή της στο όνομα της λιτότητας.