Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Μάνος | 26 Νοεμβρίου 2009, 03:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΥΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΑΣΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΓΡΙΦΟΥΣ ΚΑΙ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ!!! ΔΕΝ ΑΝΑΛΥΕΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ. ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ?.. 1ο. ΚΑΤΑΡΧΗΝ! ΕΧΕΤΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΣΛΟΓΚΑΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ "ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ". Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΤΟΥ ΑΣΕΠ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ. ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ,ΟΙ ΠΑΡΕΕΣ ΤΟΥ. Ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΝΟΗΤΑ..ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.. 2ο. ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ! ΑΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΜΟΝΑΧΑ ΜΕ ΑΣΕΠ, ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.. ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΜΕ. ΕΑΝ ΒΑΛΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!!ΕΠΙΣΗΣ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΤΕ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ. 3ο.ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΡΟΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΣ ΑΡΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΛΥ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ.. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΠΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 50% ΑΣΕΠ ΚΑΙ 50%ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ... Τ Ι Π Ο Τ Α Α Λ Λ Ο!!! ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΙΔΡΩΤΑ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΝΕΙΡΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟ 40% ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Ή ΤΟ 30ΜΗΝΟ!!! ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ!!! 4ο.ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ, ΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΤΩΡΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ "ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ". ΓΙΑ ΤΟ 30ΜΗΝΟ!!ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω!!! 5ο. ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΥΜΑΝΕΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 2011 ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟ 30ΜΗΝΟ, ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ 24ΜΗΝΙΤΕΣ+ΑΣΕΠ, ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΤΕ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΠΙΝΑΚΩΝ? ΓΙΑΤΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΕΝΑ Μ Ε Γ Α ΕΡΩΤΗΜΑ! ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ. ΑΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΗ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΤΟΥ ΑΣΕΠ, ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ? ΑΝ ΝΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΗΣ ΗΔΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΟΥ??? ΑΝ ΟΧΙ ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ? ΘΑ ΑΠΑΞΙΩΣΕΤΕ ΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ??? ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΤΕ ΑΛΛΟ ΠΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!!!