Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΤι προτείνετε προκειμένου να βελτιωθεί η μέχρι σήμερα ακολουθούμενη διαδικασία της διαβούλευσης;Σχόλιο του χρήστη Κώστας Μ. | 26 Ιουνίου 2010, 09:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι προφανές οτι η παρα-πληροφόρηση υπερισχύει της πληροφόρησης σε τούτο τον τόπο. Επίσης ισχύει οτι σε τούτο τον τόπο οι διάφορες προσπάθειες "αλλαγής" των αναχρονιστικών μεθόδων, πρακτικών, κ. ά., γίνονται πρόχειρα και όχι γρήγορα (όπως θα έπρεπε), "τσαπατσούλικα" και όχι οργανωμένα, με βήματα ασυντόνιστα, χωρίς ρυθμό και κυρίως δίχως όρεξη και μεράκι. Ίσως θα μπορούσε κανείς να το συνοψίσει στο έλλειμμα τεχνογνωσίας (?). Πιστεύω οτι όταν οι "αρμόδιοι" δουλέψουν σοβαρά, μεθοδικά, με όραμα και όρεξη γιαυτο που κάνουν, θα μπορέσουν να καταθέσουν σοβαρή και τεκμηριωμένη άποψη η οποία ΔΕΝ θα μπορεί να αμφισβητηθεί απο κανένα λογικά σκεπτόμενο άνθρωπο. Η σοβαρή και τεκμηριωμένη άποψη φυσικά θα συνοδεύεται απο ξεκάθαρες ενέργειες που πρέπει να γίνουν, με εφικτό χρονοδιάγραμμα και σαφείς απαιτήσεις απο όλους τους εμπλεκόμενους. Ένα τελευταίο, η όποια αμοιβή πρέπει να είναι ανάλογη της προσφερθείσας εργασίας. Μήπως είναι καιρός να "αξιολογηθεί" και η προσφορά του έλληνα εκπαιδευτικού ως δημόσιου λειτουργού και όχι ως δημόσιου υπαλλήλου ; Ευχαριστώ.