Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια είναι κατά τη γνώμη σας τα πιο σημαντικά κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα και την εφαρμογή της Αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδαΣχόλιο του χρήστη Καραμανίδου Αντιγόνη | 26 Ιουνίου 2010, 09:47
Για να έχει νόημα οποιαδήποτε καταγραφή και εκτίμηση αποτελεσμάτων σε μια σχολική μονάδα, πρέπει προηγουμένως να έχει εξασφαλιστεί ότι το υπουργείο και οι διευθύνσεις εκπαίδευσης λειτουργούν άψογα όσον αφορά τον χαρακτηρισμό οργανικών θέσεων, έγκαιρες και σωστές τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών σε λειτουργικά κενά, αποσπάσεις. Στην ιστοσελίδα του υπουργείου πρέπει να αναγράφονται όλες οι οργανικές θέσεις, οι αποσπασμένοι και τα λειτουργικά κενά κάθε σχολείου. Βέβαια δεν είναι μοναδικό υπεύθυνο το υπουργείο που αμελεί (;) τον έλεγχο και περιμένει τις καταγγελίες από τους θιγόμενους, με τις όποιες αρνητικές συνέπειες γι΄αυτούς. Δεν έχουμε ακόμη την κουλτούρα της επαγγελματικής αντιμετώπισης τέτοιων θεμάτων, αλλά είμαστε ένα σύνολο μικροκοινωνιών που λειτουργούν με παρεΐστικες τακτικές. Κάτι που αναμένεται να διογκωθεί, αν o έλεγχος περάσει εξ ολοκλήρου στις τοπικές κοινωνίες, μια εγκληματική τακτική που θα διαλύσει εντελώς το εκπαιδευτικό μας σύστημα.