Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη ΛΕΚΚΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ | 26 Ιουνίου 2010, 12:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πραγματικά η Αξιολόγηση είτε αυτή είναι εσωτερική ή εξωτερική έχει μεγάλη σημασία για να δούμε που είμαστε, που πρέπει να πάμε και πως θα πρέπει να πάμε. Αυτό που συχνά ακούμε από την εκπαιδευτική κοινότητα «ναι στην αξιολόγηση αλλά ποιος θα την κάνει έχει καταντήσει γραφικό. Αν ανατρέξουμε στις Ευρωπαϊκές χώρες θα δούμε αυτές τις εταιρίες οι οποίες είναι συμβεβλημένες με το κράτος και με απόλυτη ευθύνη αξιολογούν την κάθε σχολική μονάδα και αυτό που βγάζουν σαν αποτέλεσμα το αναρτούν στην ιστοσελίδα τους και όλοι γνωρίζουν ποια είναι τα θετικά του κάθε σχολείου , ποια τα αρνητικά και πως αυτά θα πρέπει να θεραπευθούν. Είμαι 22 χρόνια στην εκπαίδευση και κανένας δεν ξέρει τι κάνω, πως το κάνω και το κάνω το μάθημα μέσα στην σχολική τάξη. Γιατί; Θα πρότεινα 1. Δημιουργία ιδιωτικού φορέα ο οποίος θα στελεχωθεί από επιστημονικό προσωπικό το οποίο θα έχει την ευθύνη της αξιολόγησης. Τα αποτελέσματα τις όποιας αξιολόγησης θα πρέπει να είναι φανερά και στη διάθεση του κάθε ενδιαφερόμενου. 2. Να γίνει πραγματικότητα η παραμονή των εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα οι οποίοι θα ασχολούνται με την προετοιμασία των μαθημάτων τους. Γι’ αυτό τους πληρώνει (όποια και αν είναι αυτή η πληρωμή) ο Ελληνικός Λαός. 3. Υποχρεωτική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα που αφορούν την επιστήμη τους αλλά και την δομή και διοίκηση της σχολικής κοινότητας. Θα πρέπει να καταλάβει ο κάθε εκπαιδευτικός ότι στο σχολείο δεν τον έφεραν με τη βία. Ήλθε για να διδάξει, να πάει παρακάτω τους μαθητές και τις μαθήτριες που θα του εμπιστευθεί η Πατρίδα. Όλα τα άλλα είναι λόγια. Ναι ο εκπαιδευτικός έχει αμοιβή για γέλια αλλά είναι έγκλημα να κάνει ποσοτικό μάθημα ανάλογα με το τι γράφει η κατάσταση μισθοδοσίας του. Ευτυχώς αυτοί είναι λίγοι. Δεν έχουν όμως θέση στην εκπαιδευτική διαδικασία