Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ | 26 Ιουνίου 2010, 15:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ = Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ (ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΑΣ) ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΕ ΔΥΟ ΕΠΙΠΕΔΑ: 1.ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΝΤΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ,ΚΑΘΕ ΕΚΠ/ΚΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑ ΤΡΙΜΗΝΟ ,ΑΞΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΟΧΙ. ΣΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ (Π.χ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ:ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ)ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ . ΣΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ ΟΜΟΙΩΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ. 2.ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 1ΟΥ ΚΑΙ 2ΟΥ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ (ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ)ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΚΠ/ΚΟ: Α)ΟΙ ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΤΙΣ ΘΕΩΡΕΙ ΠΟΛΛΕΣ,ΛΙΓΕΣ ,ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΕΣ Ή ΟΧΙ,ΑΝ ΤΟΝ ΑΠΟΣΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ Ή ΟΧΙ , Β)ΟΙ ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ, ΑΝ ΑΥΤΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ,ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΑΥΤΕΣ ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Γ)ΟΙ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΟΔΕΥΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ .