Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Γκ | 26 Ιουνίου 2010, 19:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύω ότι η εσωτερική αξιολόγηση με έμφαση στη συλλογική εσωτερική αξιολόγηση ή αυτοξιολόγηση μπορεί να να προσφέρει και στην αποτίμηση του βαθμού επίτευξης των εκπαιδευτικών στόχων και του εντοπισμού των προβλημάτων , με αποτέλεσμα τη βελτίωση και των συντελεστών της εκπαίδευσης και της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.θα συμβαλλει έτσι στην άμβλυνση των μορφωτικών ανισοτήτων αλλά και στην αυτογνωσία των εκπαιδευτικών για να έχουν και οι ίδιοι αξιόπιστη εικόνα της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του έργου τους. Γι'αυτό πρέπει να καθορίζονται με πλήρη σαφήνεια τα κριτήρια , να είναι αντικειμενικά και αξιόπιστα, επιστημονικά και παιδαγωγικά και όχι δοτά και φορμαλιστικά. Πρέπει να είναι σεβαστή η παιδαγωγική ελευθερία των εκπαιδευτικών να ενθαρρύνεται η πρωτοβουλία και η αυτενέργειά τους. Σε κάθε περίπτωση οι εμπλεκόμενοι στη διαδικασία (διυθυντής , σύλλογος διδασκόντων , σχ. σύμβουλος )πρέπει να έχουν θεσμοθεημένους διακριτούς ρόλους