Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη ΚΟΠΑΝΟΣ | 27 Ιουνίου 2010, 10:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν ερωτηθούν 100 εκπαιδευτικοι Δευτεροβάθμιας να ορίσουν τη διαφορά μεταξύ ΣΚΟΠΟΥ και ΣΤΟΧΟΥ, ζήτημα θα είναι να ευστοχήσον οι 10 απ΄αυτούς. Ποιά αξιολόγηση; Σε ποιούς στόχους; Είναι η ερώτηση που πρέπει να απαντηθεί πρώτα. Ας ανοίξει η συζήτηση για τυς στόχους. Η αξιολόγηση έπεται.