Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΆλλες προτάσεις σχετικά με το πρόγραμμα της Αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα;Σχόλιο του χρήστη Φωτεινή Τοπούζογλου | 27 Ιουνίου 2010, 12:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχάς να αναφέρω ότι το νηπιαγωγείο μας είναι από αυτά που θα πάρουν μέρος στο Πρόγραμμα αυτό. Όταν είδα το θέμα αυτό στη δημόσια διαβούλευση το είδα σαν μια ευκαιρία να πούμε και κάποια πράγματα πάνω στο θέμα αυτό και εύχομαι να τα διαβάσουν ….. Θέλω να σημειώσω τις εξής ταπεινές μου παρατηρήσεις: 1. Κάθε χρόνο κάνουμε Απολογισμό του Εκπαιδευτικού μας Έργου, που τον καταθέτουμε στη Σχολική Σύμβουλο και αυτή με τη σειρά της στο Υπουργείο. Αυτός ο απολογισμός δεν είναι μια διαδικασία αυτοαξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας; Μέσα σε αυτόν, πέρα από τα προγράμματα που εκπονήσαμε, και τις δυσκολίες που συναντήσαμε σε όλη την χρονιά καταθέτουμε και προτάσεις για την καλύτερη λειτουργία της Σχολικής μας Μονάδας και όχι μόνο. Λαμβάνονται άραγε υπόψη; 2. Έχουμε πάρει μέρος και σε άλλα Προγράμματα (πχ. Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό). Δουλέψαμε σκληρά για αυτό το πρόγραμμα, πήραμε μέσα από κοπιαστικές γραφειοκρατικές διαδικασίες κάποια χρήματα για τη Σχολική Μονάδα, αλλά το θετικό αποτέλεσμα από όλη αυτή την προσπάθεια ήταν μόνο η απόκτηση εμπειρίας και ηθικής ικανοποίησής μας από τη συμμετοχή σε αυτό. 3. Υπάρχει ένα γενικό κλίμα, τουλάχιστον εγώ έτσι το εισπράττω, ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν αρνητική-αδικαιολόγητη- στάση στο θέμα της Αξιολόγησης. Δεν πιστεύω προσωπικά ότι αυτό ευσταθεί. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί, αγωνίζονται κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες και παράγουν πολύ σημαντικό έργο που δυστυχώς δε γίνεται ευρέως γνωστό. Για παράδειγμα, φίλη μου σε Νηπιαγωγείο της Θεσσαλονίκης που στεγάζεται σε ενοικιαζόμενο μαγαζί, δεν διαθέτει ούτε καν τουαλέτες για το προσωπικό, όσο για φωτοτυπικό μηχάνημα ή φαξ ούτε λόγος. 4. Διαβάζοντας το Πρόγραμμα αυτό της Αυτοαξιολόγησης , το οποίο όπως και τόσα άλλα δεν προβλέπει την παραμικρή αμοιβή για τους εκπαιδευτικούς που θα το δουλέψουν, αποφασίσαμε να το εκπονήσουμε ,γιατί έχουμε την πεποίθηση, ότι πρώτα δοκιμάζεις κάτι και μετά το κρίνεις, όμως ήδη ξεκινά με την άδικη αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών που μετέχουν, γιατί δεν προβλέπει την παραμικρή αμοιβή, αντιθέτως θα ξοδευτούν χρήματα πχ για αναψυκτικά και καφέδες. 5. Σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο, με τις περικοπές στους ήδη μικρούς μισθούς των εκπαιδευτικών, καλούμαστε πάλι να μπούμε μπροστά και να εκπονήσουμε καινοτόμα προγράμματα. Και θα το κάνουμε πάλι, γιατί πιστεύουμε σε μια καλύτερη Παιδεία, όμως κυρία Υπουργέ , με όλο το σεβασμό, γυρίστε τα σχολειά μας και δείτε τις πραγματικές συνθήκες, μιλήστε με τους εκπαιδευτικούς , αλλά πάνω απ όλα ακούστε τους. Θα εκπλαγείτε πραγματικά από το έργο που παράγουν. 6. Κλείνοντας αυτό το τόσο πολυσυζητημένο θέμα, θέλω να το κάνω επώνυμα και όχι μέσα στο δικαίωμα που μου παρέχει η ανωνυμία. Λέγομαι Φωτεινή Τοπούζογλου, είμαι νηπιαγωγός στο 22ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Δράμας και σας παραθέτω και τη Δ/νση της Ιστοσελίδας μας που μετά από πολύ κόπο φτιάξαμε, και με πολλές επιπλέον ώρες προσωπικής δουλειάς συντηρούμε και κρατάμε ενημερωμένη. http://www.22nipdramas.gr