Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΆλλες προτάσεις σχετικά με το πρόγραμμα της Αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα;Σχόλιο του χρήστη ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΝΤΑΞΗΣ | 27 Ιουνίου 2010, 15:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η δράση της αυτοαξιολόγησης συναντάει τη σφοδρή αντίδραση όχι μόνο των φορέων των εκπαιδευτικών αλλά και των ίδιων των εκπαιδευτικών όπως αποδεικνύεται από τις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων. Με το δεδομένο ότι η ΟΛΜΕ έχει κατά το παρελθόν συνηγορήσει στο θέμα της αυτοαξιολόγησης, αυτό εξηγείται από τα εξής: α. Την αντίδραση των εκπαιδευτικών στα μέτρα τα οποία λαμβάνονται εξ αιτίας ή με άλλοθι την οικονομική κρίση β. Την αντίδραση των στελεχών των σχολείων που δεν έχουν επιλεγεί - αξιολογηθεί με αξιοκρατικά κριτήρια και με κανένα τρόπο δεν επιθυμούν συλλογικές δράσεις αξιολόγησης Για να μην χαθεί η ευκαιρία της αυτοαξιολόγησης προτείνω: 1. Να καταργηθεί η δράση της Αυτοαξιολόγησης στο ΕΠ Εκπαίδευση και Δια βίου μάθηση και να μεταφερθούν τα κονδύλια και οι βασικές δράσεις της αυτοαξιολόγησης στο πρόγραμμα της Επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών 2. Το ερευνητικό μέρος του προγράμματος να πραγματοποιηθεί από τις ομάδες των επιμορφούμενων και των επιμορφωτών, σε συνεργασία με τους αρμόδιους σχολικούς συμβούλους 3. Οι δράσεις αυτοαξιολόγησης δεν εμπλέκονται με το ΕΠ Εκπαίδευση και Δια βίου μάθηση αλλά αφορούν εφαρμογή της υφιστάμενης νομοθεσίας. Με αυτόν τον τρόπο: α. Το Υπουργείο προχωρεί σε κίνηση καλής θέλησης, σεβόμενο τις διαθέσεις των εκπαιδευτικών και απενοχοποιεί το θέμα της αυτοαξιολόγησης β. Εξασφαλίζεται πιθανόν η καλύτερη συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς καθώς δεν νοείται καμία δράση αυτοαξιολόγησης με τους εκπαιδευτικούς αντίθετους γ. Πραγματοποιείται η επιμόρφωση που απαιτείται για την αυτοαξιολόγηση κυρίως στα στελέχη των σχολείων αλλά και στους εκπαιδευτικούς δ. Προστατεύεται η σχέση των Σχολικών Συμβούλων με τους εκπαιδευτικούς καθώς θα πρέπει άμεσα να βοηθηθούν ώστε να δώσουν ιδιαίτερο βάρος στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών για τις αναγκαίες αλλαγές που πρέπει να γίνουν στη διδασκαλία. Με εκτίμηση, Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Μηχανολόγος Μηχανικός