ΑΠΟΨΕΙΣ
1.ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ (αρθρο48.Ν4415/2016)ΟΠΟΥ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΆΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΠΕ70 ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ.Η ΤΩΡΙΝΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΔΕ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΟΠΟΥ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΧΘΕΙΣ ΣΕ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Η ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΣ ΩΣ ΜΟΝΙΜΟΣ.
2.Η ΤΩΡΙΝΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΒΑΖΕΙ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑΤΑ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΜΠΑΙΖΕΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΑΚΩΝΕΙ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
3.Η ΤΩΡΙΝΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΛΑΔΟ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΟΠΟΥ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΑΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΙΕΠ 1482/11-3-2016 ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΟΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ 16ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Η ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟ 15ΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΙΘΗΚΑΝ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΕΝ ΕΤΗ 2015 ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΑΠ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
4.ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ.
-ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΟΝΟΜΙΑ;ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ71 ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ;ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΑΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΑ;
5.ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΤΕΚΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ.ΠΩΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΕΙ;EΙΝΑΙ Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΕΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ;
Εργάζομαι 15 χρόνια στην εκπαίδευση ως μόνιμος εκπαιδευτικός,καταλαμβάνοντας μια θέση μετα από πολύ κόπο και τέσσερις διαγωνισμούς.Στην εώς τώρα πορεία μου στην εκπαίδευση,το βασικό πτυχίο παντού και πάντα αποτελούσε μέχρι σήμερα προυπόθεση συμμετοχής σε διαγωνισμό,κατάταξης στη περίπτωση των αναπληρωτών και διορισμού για τους μόνιμους,όπως και θα έπρεπε να ισχύει,με μοναδική εξαίρεση το κλάδο της ειδικής αγωγης στη προκειμένη περίπτωση όπου απλά μοριοδοτείται!!
Το μεταπτυχιακό συμπληρώνει,εμπλουτίζει τις γνώσεις σου σε κάτι εξειδικευμένο,αλλα σε καμιά περίπτωση δε μπορεί να μπει στη διαδικασία σύγκρισης με το βασικό πτυχίο ή να αποτελέσει «διαβατήριο» για κατάταξη και σε πίνακες διαφορετικών ειδικοτήτων και αυτό αποτελεί κατάφορη αδικία τόσο για τους εκπαιδευτικούς ειδικής ΠΕ71 και ΠΕ61 όσο και για τους εκπαιδευτικούς γενικής ΠΕ70 και ΠΕ60.
Επι της ουσίας ακυρώνονται δύο Πανεπιστημιακές σχολές που δεν έχουν πλέον λόγο ύπαρξης με αυτή τη τροπολογία.
Οι Ασκοί του Αιόλου βεβαια έχουν ανοίξει πολύ νωρίτερα,όταν πάλι με τροπολογια με τη μορφή του κατεπείγοντος δόθηκε η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς ΠΕ70 στις αρχές της σχολικής χρονιάς να μπαίνουν σε δομές της ειδικής αγωγής αλλά και σε άλλα αντικείμενα ειδικοτήτων όπως Καλλιτεχνικα και Φυσική Αγωγή, χωρίς καμία κατάρτιση δυναμιτίζοντας το κλίμα στα σχολεία και υποβαθμίζοντας τη ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Ως καθηγητής Φυσικής Αγωγής και έχοντας μεταπτυχιακές σπουδές στη Σχολική Ψυχολογία,θα μπορούσα άραγε και εγώ να μπω στους πίνακες κατάταξης των Ψυχολόγων;
Θα μπορούσ άραγε έχοντας διδαχθει μουσικοκινητική αγωγή με ένα σεμινάριο ή Μεταπτυχιακό στις Μουσικές σπουδές να μπω στο πίνακα των συναδέλφων Μουσικής;
Καθένας έχει το δικαίωμα να ισχυριστεί και έχει την υποκειμενική αντίληψη ότι ενδεχομένος να έχει κοπιάσει πολύ,ίσως και περισσότερο από κάποιον άλλο και είναι ίσως και αλήθες, με ένα ερώτημα όμως να αιωρείται…Έχεις κοπιάσει πάνω σε τί;;
Μια μελέτη των αναλυτικών προγραμμάτων των σχολών τα λέει όλα.Ένας εκπαιδευτικός ΠΕ71 στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας κάνει 4 εξάμηνα πρακτική τόσο σε δομές της ειδικής όσο και της γενικής αγωγής και δίνει κοντά στα 70 μαθήματα.Στον αντίποδα ένας εκπαιδευτικος ΠΕ70 που διεκδικεί να καταταχθει στου πινακες ειδικής δίνει κατα μέσο ορο 3 μαθήματα σχετικά με την ειδικη αγωγή χωρις καμία πρακτική εξάσκηση σε δομές ειδικής και συμπληρώνει αυτή τη γνώση με ένα μεταπτυχιακό με μέσο όρο μαθημάτων λιγότερο από δέκα πολλές φορές εξ αποστάσεως και τις περισσότερες χωρίς πρακτική.
Η διαφορά είναι χαοτική σε ότι αφορά το τομέα της ειδικής αγωγής και ανακύπτει και το ζήτημα της αξιοπιστίας πολλών μεταπτυχιακών κάτι που έθιξε και ο υπουργός.
Άλλωστε και από ιδία εμπειρία έχοντας κάνει δύο μεταπτυχιακά διαπίστωσα ότι κανένα μεταπτυχιακό δε μπορεί να αντικαταστήσει τις βασικές σπουδές.Ακόμη και αν θεωρήσουμε ότι αυτή η τροπολογία προάγει την ισονομία τότε γιατί να μην ισχύει και το αντίστροφο και οι εκπαιδευτικοί της ειδικής να κατατασονται στους πινακες της γενικής;Τέσσερα εξάμηνα πρακτικής σε δομές ειδικής και γενικής αγωγής που έχουν οι ΠΕ71 του Πανεπιστημίου Θεσσαλλιας δε τους δίνει αυτό το δικαίωμα;;
Κατάφορη αδικία φυσικά και για τους εκπαιδευτικους ΠΕ70 και ΠΕ60 που βλέπουν τους ΠΕ70.50 ΠΕ60.50 να «παίζουν σε δύο ταμπλό»και να επωφελούνται κατα το δοκούν πότε απ τη ένα και πότε απ τον άλλο πίνακα!!
Κλείνοντας απ την ως τώρα εμπειρία μου στην εκπαίδευση μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι η διαφορά στην εξειδίκευση των εκπαιδευτικών αποφοίτων σχολών ειδικής ΠΕ71 αντικατοπτρίζεται στη καθημερινότητα και στη διδακτική πράξη στα τμήματα ένταξης και στα ειδικά σχολεία.οπου προς τιμή τους συνάδελφοι ΠΕ70.50 το αναγνωριζουν και συνεργαζονται μαζί τους αντλώντας πληροφοριες.
Δεν υπάρχουν θύτες παρά μόνο θύματα.Η τακτική του διαίρει και βασίλευε καλά κρατεί.Σύντομα θα γενικευθεί το φαινόμενο με εκπαιδευτικούς «ελαστικούς»που θα τα κάνουν σχεδόν όλα με ότι αυτό συνεπάγεται για τη ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Ακόμη πιο σύντομα ίσως αρχίσουν και τα όργανα μεταξύ των εκπαιδευτικών ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 όταν θα αρχίσει ο έλεγχος των τίτλων σπουδων.
Να σταματήσει άμεσα και το εμπόριο ελπίδας όπου στη τωρινή συγκυρία τα θύματα είναι οι ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 και να μπει ένα ισχυρό Νομικό πλαίσιο όχι με αιφνιδιαστικές τροπολογίες άλλων Υπουργείων αλλά κατόπιν διαλόγου.
Δεν είναι και μακρινό το σενάριο όπου ο υπεράριθμος καθηγητής της Δευτεροβαθμιας θα κατέβει και προς Πρωτοβαθμια μεριά να διδάξει μαθηματικά όπου οι Δάσκαλοι υστερούν όπως ειπώθηκε πρόσφατα από επίσημα χείλη.
Τέλος είναι άδικο η κυβέρνηση να κάνει κοινωνική πολιτική εις βάρος και στις πλάτες άλλων συναδέλφων με τη πολυτεκνεία.
Αδικο από μόνο του το γεγονός να προτάσεται κάποιος που μπορεί να τεκνοποιήσει εις βάρος κάποιου που ενδεχόμενα δεν μπορεί για λογους υγείαςΤο Σχόλιο σας θα δημοσιευθεί μόλις ελεγχθεί απο τον διαχειριστή.
ΑΠΟΨΕΙΣ 1.ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ (αρθρο48.Ν4415/2016)ΟΠΟΥ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΆΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΠΕ70 ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ.Η ΤΩΡΙΝΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΔΕ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΟΠΟΥ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΧΘΕΙΣ ΣΕ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Η ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΣ ΩΣ ΜΟΝΙΜΟΣ. 2.Η ΤΩΡΙΝΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΒΑΖΕΙ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑΤΑ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΜΠΑΙΖΕΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΑΚΩΝΕΙ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. 3.Η ΤΩΡΙΝΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΛΑΔΟ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΟΠΟΥ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΑΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΙΕΠ 1482/11-3-2016 ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΟΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ 16ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Η ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟ 15ΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΙΘΗΚΑΝ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΕΝ ΕΤΗ 2015 ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΑΠ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ 4.ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ. -ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΟΝΟΜΙΑ;ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ71 ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ;ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΑΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΑ; 5.ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΤΕΚΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ.ΠΩΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΕΙ;EΙΝΑΙ Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΕΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ; Εργάζομαι 15 χρόνια στην εκπαίδευση ως μόνιμος εκπαιδευτικός,καταλαμβάνοντας μια θέση μετα από πολύ κόπο και τέσσερις διαγωνισμούς.Στην εώς τώρα πορεία μου στην εκπαίδευση,το βασικό πτυχίο παντού και πάντα αποτελούσε μέχρι σήμερα προυπόθεση συμμετοχής σε διαγωνισμό,κατάταξης στη περίπτωση των αναπληρωτών και διορισμού για τους μόνιμους,όπως και θα έπρεπε να ισχύει,με μοναδική εξαίρεση το κλάδο της ειδικής αγωγης στη προκειμένη περίπτωση όπου απλά μοριοδοτείται!! Το μεταπτυχιακό συμπληρώνει,εμπλουτίζει τις γνώσεις σου σε κάτι εξειδικευμένο,αλλα σε καμιά περίπτωση δε μπορεί να μπει στη διαδικασία σύγκρισης με το βασικό πτυχίο ή να αποτελέσει «διαβατήριο» για κατάταξη και σε πίνακες διαφορετικών ειδικοτήτων και αυτό αποτελεί κατάφορη αδικία τόσο για τους εκπαιδευτικούς ειδικής ΠΕ71 και ΠΕ61 όσο και για τους εκπαιδευτικούς γενικής ΠΕ70 και ΠΕ60. Επι της ουσίας ακυρώνονται δύο Πανεπιστημιακές σχολές που δεν έχουν πλέον λόγο ύπαρξης με αυτή τη τροπολογία. Οι Ασκοί του Αιόλου βεβαια έχουν ανοίξει πολύ νωρίτερα,όταν πάλι με τροπολογια με τη μορφή του κατεπείγοντος δόθηκε η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς ΠΕ70 στις αρχές της σχολικής χρονιάς να μπαίνουν σε δομές της ειδικής αγωγής αλλά και σε άλλα αντικείμενα ειδικοτήτων όπως Καλλιτεχνικα και Φυσική Αγωγή, χωρίς καμία κατάρτιση δυναμιτίζοντας το κλίμα στα σχολεία και υποβαθμίζοντας τη ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Ως καθηγητής Φυσικής Αγωγής και έχοντας μεταπτυχιακές σπουδές στη Σχολική Ψυχολογία,θα μπορούσα άραγε και εγώ να μπω στους πίνακες κατάταξης των Ψυχολόγων; Θα μπορούσ άραγε έχοντας διδαχθει μουσικοκινητική αγωγή με ένα σεμινάριο ή Μεταπτυχιακό στις Μουσικές σπουδές να μπω στο πίνακα των συναδέλφων Μουσικής; Καθένας έχει το δικαίωμα να ισχυριστεί και έχει την υποκειμενική αντίληψη ότι ενδεχομένος να έχει κοπιάσει πολύ,ίσως και περισσότερο από κάποιον άλλο και είναι ίσως και αλήθες, με ένα ερώτημα όμως να αιωρείται…Έχεις κοπιάσει πάνω σε τί;; Μια μελέτη των αναλυτικών προγραμμάτων των σχολών τα λέει όλα.Ένας εκπαιδευτικός ΠΕ71 στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας κάνει 4 εξάμηνα πρακτική τόσο σε δομές της ειδικής όσο και της γενικής αγωγής και δίνει κοντά στα 70 μαθήματα.Στον αντίποδα ένας εκπαιδευτικος ΠΕ70 που διεκδικεί να καταταχθει στου πινακες ειδικής δίνει κατα μέσο ορο 3 μαθήματα σχετικά με την ειδικη αγωγή χωρις καμία πρακτική εξάσκηση σε δομές ειδικής και συμπληρώνει αυτή τη γνώση με ένα μεταπτυχιακό με μέσο όρο μαθημάτων λιγότερο από δέκα πολλές φορές εξ αποστάσεως και τις περισσότερες χωρίς πρακτική. Η διαφορά είναι χαοτική σε ότι αφορά το τομέα της ειδικής αγωγής και ανακύπτει και το ζήτημα της αξιοπιστίας πολλών μεταπτυχιακών κάτι που έθιξε και ο υπουργός. Άλλωστε και από ιδία εμπειρία έχοντας κάνει δύο μεταπτυχιακά διαπίστωσα ότι κανένα μεταπτυχιακό δε μπορεί να αντικαταστήσει τις βασικές σπουδές.Ακόμη και αν θεωρήσουμε ότι αυτή η τροπολογία προάγει την ισονομία τότε γιατί να μην ισχύει και το αντίστροφο και οι εκπαιδευτικοί της ειδικής να κατατασονται στους πινακες της γενικής;Τέσσερα εξάμηνα πρακτικής σε δομές ειδικής και γενικής αγωγής που έχουν οι ΠΕ71 του Πανεπιστημίου Θεσσαλλιας δε τους δίνει αυτό το δικαίωμα;; Κατάφορη αδικία φυσικά και για τους εκπαιδευτικους ΠΕ70 και ΠΕ60 που βλέπουν τους ΠΕ70.50 ΠΕ60.50 να «παίζουν σε δύο ταμπλό»και να επωφελούνται κατα το δοκούν πότε απ τη ένα και πότε απ τον άλλο πίνακα!! Κλείνοντας απ την ως τώρα εμπειρία μου στην εκπαίδευση μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι η διαφορά στην εξειδίκευση των εκπαιδευτικών αποφοίτων σχολών ειδικής ΠΕ71 αντικατοπτρίζεται στη καθημερινότητα και στη διδακτική πράξη στα τμήματα ένταξης και στα ειδικά σχολεία.οπου προς τιμή τους συνάδελφοι ΠΕ70.50 το αναγνωριζουν και συνεργαζονται μαζί τους αντλώντας πληροφοριες. Δεν υπάρχουν θύτες παρά μόνο θύματα.Η τακτική του διαίρει και βασίλευε καλά κρατεί.Σύντομα θα γενικευθεί το φαινόμενο με εκπαιδευτικούς «ελαστικούς»που θα τα κάνουν σχεδόν όλα με ότι αυτό συνεπάγεται για τη ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Ακόμη πιο σύντομα ίσως αρχίσουν και τα όργανα μεταξύ των εκπαιδευτικών ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 όταν θα αρχίσει ο έλεγχος των τίτλων σπουδων. Να σταματήσει άμεσα και το εμπόριο ελπίδας όπου στη τωρινή συγκυρία τα θύματα είναι οι ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 και να μπει ένα ισχυρό Νομικό πλαίσιο όχι με αιφνιδιαστικές τροπολογίες άλλων Υπουργείων αλλά κατόπιν διαλόγου. Δεν είναι και μακρινό το σενάριο όπου ο υπεράριθμος καθηγητής της Δευτεροβαθμιας θα κατέβει και προς Πρωτοβαθμια μεριά να διδάξει μαθηματικά όπου οι Δάσκαλοι υστερούν όπως ειπώθηκε πρόσφατα από επίσημα χείλη. Τέλος είναι άδικο η κυβέρνηση να κάνει κοινωνική πολιτική εις βάρος και στις πλάτες άλλων συναδέλφων με τη πολυτεκνεία. Αδικο από μόνο του το γεγονός να προτάσεται κάποιος που μπορεί να τεκνοποιήσει εις βάρος κάποιου που ενδεχόμενα δεν μπορεί για λογους υγείαςΤο Σχόλιο σας θα δημοσιευθεί μόλις ελεγχθεί απο τον διαχειριστή.