Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη ΜΗΤΑΚΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 27 Ιουνίου 2010, 23:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΣΟΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΜΕΤΡΗΣΙΜΗ. ΩΣΤΟΣΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΘΕΤΙΚΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΛΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΜΟΡΦΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΤΙΣ ΦΟΡΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΗΘΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΘΕΜΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ Ο ΟΓΚΟΣ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ ΣΥΛΟΓΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ (ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ,ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΛΠ ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΟΥΝ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.