Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΆλλες προτάσεις σχετικά με το πρόγραμμα της Αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα;Σχόλιο του χρήστη Χαράλαμπος Υφαντής | 27 Ιουνίου 2010, 23:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το υπό διαβούλευση κείμενο θέτει αρκετά πράγματα που θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα μέρος της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, των εκπαιδευτικών και της σχολικής μονάδας. Η αυτοαξιολόγηση αποτελεί μια πρακτική πολύ υψηλού επιπέδου και προϋποθέτει την αντικειμενική κρίση αυτών που θα την κάνουν, δηλαδή των ίδιων των αξιολογούμενων. Εάν δεχθούμε ότι στην εκπαιδευτική κοινότητα συμμετέχουν και οι Γονείς και Κηδεμόνες με τα όργανά τους, στο παρόν κείμενο δεν φαίνεται να συμμετέχουν. Το παρόν κείμενο τοποθετεί τους Γονείς σε ρόλο κομπάρσου, ενώ είναι γνωστό σε όλους, ότι οι Γονείς συντηρούν πολλές φορές το σχολείο και κρατούν ζωντανό το ενδιαφέρον της εκπαίδευσης. Θεωρώ ότι αυτό το κείμενο γράφτηκε από εκπαιδευτικούς για εκπαιδευτικούς χωρίς στην πραγματικότητα να θέλουν "άλλους στα πόδια τους" και αυτό το κείμενο βγήκε στη διαβούλευση. Ή η κυρία Υπουργός έχει πειστεί ότι μόνο οι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση και ουδείς άλλος σε αυτήν την κοινωνία, ή δεν γνωρίζει τι ακριβώς θέλει. Ελπίζω η κυρία Υπουργός να το ξαναδεί με σωστό μάτι το όλο θέμα και στο νομοσχέδιο που θα καταθέσει να μη είναι το ίδιο με το παρόν.