Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΣΙΟΝΤΑΣ | 28 Ιουνίου 2010, 22:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υπηρετώ 25 χρόνια ως μόνιμος στην Β/θμια. Πάρα πολλά είναι τα παραδείγματα όπου η κρατικός μηχανισμός και η διοίκηση έχει δράσει κομματικά και αναξιοκρατικά και δεν έχω καμία εμπιστοσύνη ότι αυτό θα σταματήσει ως δια μαγείας και θα υπάρξει μια αντικειμενική αξιολόγηση εκ των άνω προς τα κάτω. Δεν θέλω να αναφερθώ σε συγκεκριμένα γεγονότα, και δεν έχει σημασία στην συζήτηση που διεξάγεται. Εκ των κάτω προς τα άνω θα δεχόμουν ευχαρίστως να ξεκινήσει ένα είδος αξιολόγησης αλλά και αυτό θεωρώ ότι εγκυμονεί κινδύνους και πολλές διαστρεβλώσεις. Στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς ανώνυμα οι μαθητές μου γράφουν τα προβλήματα και τις προτάσεις τους, ένα είδος αξιολόγησης για το μάθημά μας. Αν αφαιρέσουμε τις απόψεις που δεν μπαίνουν στον κόπο να σκεφθούν και απαντούν μονολεκτικά, τις επιπολαιότητες και τις κολακείες, δεν θεωρώ ότι λένε κάτι που δεν το έχω εντοπίσει και εγώ και προσπαθώ να το διορθώσω. Το να αξιολογήσω εγώ με την σειρά μου τους ανωτέρους μου, αυτοί τους προϊσταμένους και πάει λέγοντας είναι μια πρόκληση που θα ήθελα να την ζήσω. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. ΥΓ. Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας σε κάθε σχολείο γνωρίζουμε πολύ καλά το ποιόν του καθενός μας, το τι μπορεί να προσφέρει και τι τελικά προσφέρει ο κάθε ένας συνάδελφος. Από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα ισορροπιών, συντεχνιών, κλπ. Τελικά είμαι σίγουρα υπέρ της αξιολόγησης αλλά …....