Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη HΛΙΑΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 07:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟΘΕΤΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕΙ΄΄΄΄ ΕΙΜΑΣΤΕ ΩΡΙΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΟΝΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΟΡΕΙΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ Η ΘΑ ΑΣΚΟΥΝ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ προταση σημαντική βαρύτητα σε Γραπτό διαγωνισμός και συνέντευξη από ομάδα ειδικών που να γνωρίζουν απο εκπαίδευση δράσης, στην ομάδα να υπάρχουν και οι παραπάνω φορείς