Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Τσίντζας Δημήτρης | 30 Ιουνίου 2010, 11:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μέθοδος του κουτιού παραπόνων μού ακούγεται καλή περίπτωση. θα αναρτάται σε εμφανές σημείο σφραγισμένο στο σχολείο και θα μπορεί ο καθένας (γονέας, παιδί, εκπαιδευτικός) να ρίχνει ανώνυμα τα παράπονά του. Το κουτί θα ανοίγεται παρουσία τού συλλόγου διδασκόντων, του/της σχολικού συμβούλου ΚΑΙ εκπροσώπων των γονέων, των παιδιών και της δημοτικής αρχής, τουλάχιστον μία φορά κάθε τρίμηνο (ευκαιρία να φέρουμε και τους σύμβουλους στα σχολεία), τα παράπονα θα αξιολογούνται και θα ιεραρχούνται και στη συνέχεια θα συντάσσεται πρόγραμμα δράσης για τη βελτίωση των κακώς κειμένων. Τα παράπονα θα στέλνονται στη συνέχεια στην προϊσταμένη αρχή τού σχολείου (διεύθυνση ή γραφείο) όπου θα αρχειοθετούνται μαζί με το σχέδιο δράσης του συλλόγου και του συμβούλου (το κουτί παραπόνων εφαρμόζεται στο εξωτερικό για την αντιμετώπιση φαινομένων bullying αλλά νομίζω έχει ευρύτερη αξία για τη σχολική ζωή, ιδιαίτερα στην Ελλάδα).