Αρχική Δημιουργία ενός Εθνικού Πλαισίου Προσόντων11. Σε ποιους κλάδους εμφανίζεται η αναγκαιότητα επέκτασης της αναγνώρισης και πιστοποίησης της μη τυπικής εκπαίδευσης και της άτυπης μάθησης ως ιδιαίτερα επείγουσα;Σχόλιο του χρήστη Αριστοτέλης Ιωαννίδης | 30 Ιουνίου 2010, 14:24
Η μετάβαση θα πρέπει να είναι «ομαλή» για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς που παρέχουν δια βίου μάθηση. Για παράδειγμα Σχολές Πληροφορικής, ΕΕΣ, ΙΕΚ. Η έννοια ομαλή μετάβαση συνεπάγετε την προϋπόθεση να μην θιγούν η καταστρατηγηθούν επαγγελματικά δικαιώματα τόσο των εμπλεκομένων φορέων εκπαίδευσης αλλά και των ίδιων των καταρτιζόμενων. Παράδειγμα προς αποφυγήν είναι τελικά η επικύρωση του νομοσχεδίου για τα κολλέγια και ΕΕΣ που το ΠΑΣΟΚ αντιπαραθέτονταν στα έδρανα της βουλής επί ΝΔ, και τώρα το επικυρώνει χωρίς να υπάρχει σαφής πρόταση.