Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Γιώργος | 1 Ιουλίου 2010, 00:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ξέρετε το ρητό ότι ¨Ο σεβασμός δεν επιβάλεται αλλά εμπνέεται". Με την αξιόλογηση τι πάμε να κάνουμε; Να επιβάλλουμε το σεβασμό. Να κάνουμε πράγματα για να μας σέβονται. Γιατί; Για να λέμε ότι είμαστε καλοί δάσκαλοι επειδή έτσι το έβγαλε ένα τυποποιημένο ερωτηματολόγιο; Στους θιασώτες λοιπόν της αξιόλογησης έχω να προτείνω την ιδέα του "δασκάλου του μήνα", του οποίου η φωτογραφία θα αναρτάται στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου σε περίοπτη θέση (κάτι σας θυμίζει ε;). Επίσης θα μπορούσε αυτός που παίρνει την παραπάνω διάκριση να φέρει διακριτικό μια καρφίτσα με το σήμα της κουκουβάγιας (συμβολικό τι λέτε;) στο πέτο του σακακιού του. Έτσι δικαίως θα καμαρώνει για την αξία του ανάλογα με τις πόσες κουκουβάγιες θα φέρει... Κύριοι και Κυρίες είμαστε δάσκαλοι. Τα παιδιά δεν είναι ούτε τα μέσα προβολής της αξίας μας, ούτε το σκαλάκι για τη δημόσια αποδοχή μας. Ας κάνουμε ο καθένας τη δουλειά μας όσο καλύτερα μπορούμε και αν θέλετε τη γνώμη μου μη με ρωτάτε τι να κάνουμε για να είμαστε καλοί δάσκαλοι αλλά ρωτήστε με τι δεν πρέπει να κάνουμε. Γιατί αυτό είναι γνωστό σε όλους μας και οδηγεί σε μεγαλύτερη επιτυχία το έργο μας. Δώστε ελευθερία στα παιδιά να δημιουργήσουν και αυτά θα το κάνουν.Διώξτε το άγχος και τα τρομερά βάρη που κουβαλάνε από μικρά, με την επιβράβευση και την ενθάρρυνση. Κάντε τα να αγαπήσουν το σχολείο και ό,τι αυτό προσφέρει (λίγα ή πολλά , ανάλογα με την ιδεολογία σας) γιατί έτσι θα λατρέψουν και εσάς. Υπουργέ,Προϊστάμενοι , Σύμβουλοι, Διευθυντές , Υποδιευθυντές να είστε τίμιοι άνθρωποι και πραγματικοί συνάδελφοικαι συνεργάτες, μάχιμοι στο παιδαγωγικό έργο. Μην κάνετε ό,τι κάνετε προσβλέποντας σε υστεροβουλία και σε μελλοντικά σας κέρδη. Τα παιδιά μας είναι η ζωή μας και η αξιόλογηση χάνεται σαν ένα πετραδάκι μέσα στη θάλασσα σε τέτοια μεγέθη.