Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Γιώργος Καριπίδης | 2 Ιουλίου 2010, 16:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν βλέπω άλλη λύση από το να είναι ευθύνη του Διευθυντή του Σχολείου η επιλογή , πρόσληψη ή απομάκρυνση, εκπαιδευτικών (όπως ο προπονητής μια ομάδας επιλέγει παίκτες). Και βέβαια τη θέση του προέδρου της ομάδας θα την έχει ο Δήμαρχος (τα παιδιά των ψηφοφόρων του είναι οι μαθητές του σχολείου), ο οποίος αν δεν είναι ικανοποιημένος από την δουλειά του διευθυντή θα τον αλλάζει .... και κατ' επέκταση οι ψηφοφόροι αν δεν είναι ικανοποιημένοι από τις επιλογές του Δημάρχου ... θα τον αλλάζουν. Εννοείται ότι με αυτόν τον τρόπο το πρώτο που θα επιδιώξουν οι Δήμαρχοι είναι να απαλλαγούν οι ψηφοφόροι τους απο τα έξοδα των φροντιστηρίων, άρα θα παλέψουν για πιο αποδοτικά σχολεία.