Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Ευάγγελος Ιντζίδης | 3 Απριλίου 2017, 11:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιτέλους οι εκπαιδευτικοί ΠΕ70 με διδακτορικές-μεταπτυχιακές σπουδές στη Ειδική Εκπαίδευση θα αντιμετωπίζονται ισότιμα ως συνάδελφοι με τους κατόχους τίτλων από το ΠΑΜΑΚ και το τμήμα Ειδικής Αγωγής του Βόλου. Ας σημειωθεί εδώ ότι αυτά τα "αμιγώς" Τμήματα Ειδικής Αγωγής αποτελούν ελληνικό κατασκεύασμα, μιας και παγκοσμίως η Ειδική Εκπαίδευση είναι ενιαίο, αδιάσπαστο και άμεσα αλληλεπιδρόν μέρος της Γενικής Εκπαίδευσης (κλάδος ΠΕ70). Ήταν ώρα να μπει ένα τέλος στην αρνητική ρύθμιση που προέβλεπε την πτώση των πρώτων στον πίνακα αναπληρωτών κατά 270-300 θέσεις ετησίως, παρά το ότι μπορεί να διέθεταν περισσότερη προϋπηρεσία/διδακτική εμπειρία ή αυξημένα προσόντα σε σχέση με τους ΠΕ71. Ωστόσο, η απόλυτα δίκαιη αυτή κίνηση του Υπουργείου δε θα φέρει πίσω τους μήνες προϋπηρεσίας που χάθηκαν τα τελευταία 3 έτη, στα οποία οι ΠΕ70 προσλαμβάνονταν σημαντικά αργότερα από τους ΠΕ71, χάνοντας έτσι προϋπηρεσία και συνακόλουθα εκατοντάδες θέσεις στον πίνακα.