Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Martha T. | 2 Ιουλίου 2010, 20:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Νομιζω συναδελφε, είσαι λάθος!!! Ίσως σε σχολεία της Αθήνας ή άλλων μεγάλων πόλεων, αυτό να είναι κάπως εφικτό καθώς τα πράγματα είναι απρόσωπα. Σε μικρές περιφέρειες όμως, γίνεται το έλα να δεις. Για παράδειγμα, στο σχολείο που διδάσκω, ο διευθυντής μας ειναι επίσης αντιδήμαρχος. Μια δυνάδελφος είναι μέλος του δημοτικού συμβουλίου του δήμου που τώρα θα ειναι ο...πατριαρχικός του Καποδίστρια, και καταλαβαίνεις τι γίνεται εκεί...άντε τώρα αυτός ο διευθυντής να αξιολογήσει αρνητικά τη συνάδελφο ( και δε θα μπω σε λεπτομέρειες τύπου "κάποιοι θα έπρεπε να είχαν φύγει προ πολλου από την εκπαίδευση..." γιατί αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.