Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Νικολιδάκη Στέλλα | 26 Νοεμβρίου 2009, 07:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, Ονομάζομαι Νικολιδάκη Στέλλα και είμαι αδιόριστη Εκπαιδευτικός Μηχανολόγος Μηχανικός (ΠΕ 17.02) απόφοιτη της ΑΣΕΤΕΜ – ΣΕΛΕΤΕ (και για την ακρίβεια ο τίτλος πτυχίου είναι Εκπαιδευτικός Τεχνολόγος Μηχανολόγος Μηχανικός) με έτος κτήσης 2003. Ακούγοντάς τις εξαγγελίες σας την περασμένη εβδομάδα το αρχικό αίσθημα που είχα ήταν αυτό της οργής…. Οργή γιατί αισθάνομαι πλέον ότι μας κοροϊδεύεται, και δεν το λέω για την παρούσα κυβέρνηση μόνο. Ο εκάστοτε υπουργός προσπαθεί να βάλει την δική του σφραγίδα στο εκπαιδευτικό σύστημα κάνοντας «μεταρρυθμίσεις» με την λογική ότι θα υπάρξει πλέον ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ!!! Και ρωτώ εγώ: • Που είναι αυτή η αξιοκρατία τόσο χρόνια;;;; (έχω ημερομηνία κτήσης πτυχίου το 2003 και προηγούνται εμού στον πίνακα συνάδελφοι που έχουν πάρει το πτυχίο τους μετά από εμένα και φαντάζομαι δεν είμαι η μόνη). • Πόσες εξετάσεις πρέπει να δώσω πια για να με κρίνεται ΑΞΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ (τα χρόνια σπουδών στην σχολή που αποφοίτησα δεν σας λένε επιτέλους τίποτα ή οι καθηγητές που μου έδωσαν το πτυχίο δεν ήταν άξιοι να με διδάξουν γιατί δεν είχαν δώσει ΑΣΕΠ;). • Ο εκπαιδευτικός που έγραψε στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 54,80% δεν είναι ικανός να διδάξει ενώ είναι ικανός αυτός που έγραψε 55,00%; Τέλος θα αναφερθώ σε κάτι ακόμα, σχετικά με τις Τεχνικές Ειδικότητες: Στην χώρα μας από το 1959 λειτουργούσε η ΑΣΕΤΕΜ – ΣΕΛΕΤΕ (την όποια από το 2002 έως και σήμερα διαδέχθηκε η ΑΣΠΑΙΤΕ). Κύριο έργο της σχολής είναι να τροφοδοτεί την επαγγελματική εκπαίδευση με εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων: Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Ηλεκτρονικών Μηχανικών, Μηχανολόγων Μηχανικών και Πολιτικών Μηχανικών. Και ρωτώ λοιπόν: • Γιατί οι ανάγκες των επαγγελματικών λυκείων και σχολών δεν καλύπτονται από τους αποφοίτους της σχολής αυτής και μόνο από αυτούς, για τις ανωτέρω ειδικότητες τουλάχιστον, μιας και ο αριθμός των πτυχιούχων από την σχολή φτάνει και περισσεύει για το κενά που δημιουργούνται κάθε χρόνο στα σχολεία. • Γιατί να επιλέξω να σπουδάσω στη σχολή αυτή από την στιγμή που έχω τα ίδια δικαιώματα στην εκπαίδευση με τους πτυχιούχους των ΤΕΙ και του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ, ενώ έχω περισσότερα χρόνια σπουδών από τους μεν και τα ίδια σε διάρκεια χρόνια σπουδών με τους δε; • Τέλος γιατί να εξεταστώ μέσω ΑΣΕΠ από την στιγμή που ήδη η πολιτεία μου έχει δώσει ένα πτυχίο που αναγράφει ότι είμαι: Εκπαιδευτικός Τεχνολόγος Μηχανολόγος Μηχανικός;;;;;; Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας Νικολιδάκη Στέλλα.