Η εν λόγω τροπολογία πλήττει την αρχή της ισοτιμίας μεταξύ των ΠΕ 71 και των υπόλοιπων ειδικοτήτων που κατατάσσονται μόνο με βάση το βασικό τίτλο σπουδών. Με την ίδια λογική θα πρέπει και ένας φυσικός με μεταπτυχιακό στην χημεία (παρεμφερείς κλάδοι) να μπορεί να μπει στον πίνακα των χημικών και ούτω καθεξής. Επίσης θα πρέπει το υπουργείο να συνειδητοποιήσει πως με αυτή την ρύθμιση οδηγούνται πολλοί νέοι απόφοιτοι των τμημάτων ΕΑΕ μακροπρόθεσμα στην ανεργία αφού οι δάσκαλοι-κάτοχοι της βιομηχανίας των μεταπτυχιακών θα αυξάνονται και θα πληθύνονται με εντυπωσιακούς ρυθμούς. Θα πρέπει το υπουργείο να κατωχυρώσει τα επαγγελματικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών ΕΑΕ,τουλάχιστον για λόγους ισοτιμίας όπως διατείνεται! Τέλος αν μπορεί ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή να μπει στους πίνακές της, δεν βρίσκω τον λόγο να μην μπορεί να μπει στους πίνακες της γενικής και ένας δάσκαλος της Ειδικής με μεταπτυχιακό στην Παιδαγωγική- πάντα στο πλαίσιο της ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ-.
Η εν λόγω τροπολογία πλήττει την αρχή της ισοτιμίας μεταξύ των ΠΕ 71 και των υπόλοιπων ειδικοτήτων που κατατάσσονται μόνο με βάση το βασικό τίτλο σπουδών. Με την ίδια λογική θα πρέπει και ένας φυσικός με μεταπτυχιακό στην χημεία (παρεμφερείς κλάδοι) να μπορεί να μπει στον πίνακα των χημικών και ούτω καθεξής. Επίσης θα πρέπει το υπουργείο να συνειδητοποιήσει πως με αυτή την ρύθμιση οδηγούνται πολλοί νέοι απόφοιτοι των τμημάτων ΕΑΕ μακροπρόθεσμα στην ανεργία αφού οι δάσκαλοι-κάτοχοι της βιομηχανίας των μεταπτυχιακών θα αυξάνονται και θα πληθύνονται με εντυπωσιακούς ρυθμούς. Θα πρέπει το υπουργείο να κατωχυρώσει τα επαγγελματικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών ΕΑΕ,τουλάχιστον για λόγους ισοτιμίας όπως διατείνεται! Τέλος αν μπορεί ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή να μπει στους πίνακές της, δεν βρίσκω τον λόγο να μην μπορεί να μπει στους πίνακες της γενικής και ένας δάσκαλος της Ειδικής με μεταπτυχιακό στην Παιδαγωγική- πάντα στο πλαίσιο της ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ-.