Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Φοιτητές ΠΜΣ ΠΤΕΑ | 3 Απριλίου 2017, 12:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ανακοίνωση των φοιτητών του Μεταπτυχιακού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του ΠΤΕΑ Με αφορμή την τροπολογία που ψηφίστηκε 29.03.2017 στη Βουλή που αφορά τη ρύθμιση θεμάτων Ειδικής Αγωγής και την ανακοίνωση του Συλλόγου Αναπληρωτών ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 Αθήνας, θα θέλαμε να εκφράσουμε τη δική μας θέση γι’ αυτές τις εξελίξεις: Είμαστε κάθετα αντίθετοι με τη λογική που προσπαθεί να διαχωρίσει τους εκπαιδευτικούς, τη λογική του «διαίρει και βασίλευε» που πάντα είναι εμπόδιο στην έκφραση αλληλεγγύης και συμπαράστασης αλλά και στην ανάπτυξη κοινής δράσης κι αγώνα. Θεωρούμε την εν λόγω τροπολογία απαράδεκτη και απαιτούμε την κατάργησή της. Στην εισηγητική έκθεση της τροπολογίας που κατέθεσε το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με την πρόσληψη αναπληρωτών γίνεται ξεκάθαρο ότι δεν πρόκειται να γίνουν προσλήψεις στην εκπαίδευση τουλάχιστον μέχρι το 2019. Σε σχέση με την Ειδική Αγωγή η τροπολογία αυτή πατάει σε όλους τους προηγούμενους νόμους που έχουν οδηγήσει στη σημερινή κατάσταση με εκπαιδευτικούς χωρίς δικαίωμα μόνιμου διορισμού, με την υποστελέχωση των δομών αλλά και τις παιδαγωγικές προεκτάσεις που έχουν όλα αυτά στην εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές ανάγκες που κάθε χρόνο έχουν άλλο δάσκαλο, ο οποίος ουσιαστικά πρέπει να ξεκινάει την παρέμβασή του από την αρχή. Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα κάθε Υπουργός Παιδείας να αποφασίζει ποιες είναι οι ανάγκες στην ΕΑΕ, αλλά και για τα κριτήρια των προσλήψεων και τις ίδιες τις προσλήψεις. Σε σχέση με τους δασκάλους γενικής αγωγής που θα οδηγούνται στην ειδική εκπαίδευση με διάφορες επιμορφώσεις και σεμινάρια χωρίς ουσιαστικά τις απαραίτητες γνώσεις, θεωρούμε ότι κάτι τέτοιο θα είναι σε βάρος τόσο της ποιότητας της Ειδικής Αγωγής, όσο και των ίδιων των εκπαιδευτικών που θα δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν. Επιβεβαιώνεται ότι οι πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα κι ότι στόχος είναι να γίνονται όσο το δυνατόν λιγότερες προσλήψεις, κάτι που εκφράστηκε και με τις χιλιάδες θέσεις που χάθηκαν πέρυσι με την Υπουργική Απόφαση για τα ολοήμερα. Επιπλέον, θέλουμε να τονίσουμε ότι είναι ζητούμενο όλων μας να διεκδικήσουμε κάλυψη όλων των κενών στην εκπαίδευση και αναβάθμιση της Ειδικής Αγωγής ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες κάθε μαθητή. Για εμάς, λοιπόν, ο αγώνας είναι κοινός κι εκφράζουμε την αλληλεγγύη και τη συμπαράστασή μας στους συναδέλφους φοιτητές κι αποφοίτους της Ειδικής Αγωγής. Απαιτούμε την κατάργηση της τροπολογίας, αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν αναβαθμισμένη Εκπαίδευση για όλα τα παιδιά μέσα από τη δομή που έχει ανάγκη το καθένα, μαζικούς μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών. Η πλειοψηφία των φοιτητών του ΠΜΣ Ειδικής Αγωγής του ΠΤΕΑ (έτος:2015-2017) Κλάδοι: ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ02, ΠΕ06, ΠΕ16, Πε26 Βόλος, 2/4/2017