ΑΠΌΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑΣ!!
Σε καμία άλλη χώρα δεν υποβιβάζεται ενας βασικός τιτλος σπουδών έναντι ενός μεταπτυχιακού! Δεν υπάρχουν καν κριτηρια αξιολόγησης των μεταπτυχιακων που κατοχυρώθηκαν τα τελευταια χρόνια.Άλλοι με πρακτική και άλλοι χωρίς πρακτική άσκηση, άλλοι μονοετούς και άλλοι διετούς φοίτησης, άλλοι απο κοντά και άλλοι εξ’ αποστάσεως, άλλοι σε ελληνικά και άλλοι σε ξένα πανετπιστήμια. Και θέτω το ερώτημα: Είναι ολοι αυτοι γνώστες του αντικειμένου της Ειδικης αγωγής;;; Είναι δυνατόν να γνωρίζουν τις μεθόδους διδασκαλίας και όλα τα είδη εκπαιδευτικών αναγκών όπως τις έχουν διδαχθεί οι απόφοιτοι των δυο Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής, που έχουν τετραετή σπουδή πάνω στο αντικείμενο αυτό;;!! Και μάλιστα με 4 εξάμηνα Πρακτική Άσκηση;; Σε ποιόν άλλο κλάδο απαξιώνεται έτσι ενας ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ;;;!!!
Κάθε απόφοιτος παιδαγωγικού τμήματος (δημοτικής εκπαίδευσης, προσχολικής ηλικίας) ή καθηγητικής σχολής εντάσσεται σε έναν πίνακα αναπληρωτών που συγκροτείται με βάση το πτυχίο, την επιτυχία στον ΑΣΕΠ και την προϋπηρεσία. Αυτό δεν ισχύει, όμως, για τον απόφοιτο των τμημάτων ειδικής αγωγής.
Για μια ακόμη φορά τονίζουμε ότι τα επιπλέον ακαδημαϊκά προσόντα ΔΕΝ πρέπει να αποτελούν κριτήριο για τον τρόπο πρόσληψης – διορισμού στην εκπαίδευση. Για τους κλάδους που υπάρχει βασικός τίτλος σπουδών, οι διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών θα πρέπει να γίνονται με βάση όσα ισχύουν για τη γενική εκπαίδευση, με βάση το βασικό πτυχίο και την προϋπηρεσία.
Δικαστικά, κινηματικά, επιστημονικά, όλοι, η εκπαιδευτική κοινότητα, το γονεϊκό-αναπηρικό κίνημα, η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων της ΕΑΕ, θα αντιμετωπίσουν την εφαρμογή διατάξεων που -πάνω απ’ όλα- καταστρατηγούν τα μορφωτικά δικαιώματα των ίδιων των παιδιών. Ζητάμε:
α) Την απόσυρση του άρθρου 48, Ν.4415/2016.
β) Την απόσυρση της τροπολογίας που ψηφίστηκε στις 29/3/2017
γ) Τη μη έκδοση της προτεινόμενης Υπουργικής Απόφασης
ΑΠΌΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑΣ!! Σε καμία άλλη χώρα δεν υποβιβάζεται ενας βασικός τιτλος σπουδών έναντι ενός μεταπτυχιακού! Δεν υπάρχουν καν κριτηρια αξιολόγησης των μεταπτυχιακων που κατοχυρώθηκαν τα τελευταια χρόνια.Άλλοι με πρακτική και άλλοι χωρίς πρακτική άσκηση, άλλοι μονοετούς και άλλοι διετούς φοίτησης, άλλοι απο κοντά και άλλοι εξ’ αποστάσεως, άλλοι σε ελληνικά και άλλοι σε ξένα πανετπιστήμια. Και θέτω το ερώτημα: Είναι ολοι αυτοι γνώστες του αντικειμένου της Ειδικης αγωγής;;; Είναι δυνατόν να γνωρίζουν τις μεθόδους διδασκαλίας και όλα τα είδη εκπαιδευτικών αναγκών όπως τις έχουν διδαχθεί οι απόφοιτοι των δυο Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής, που έχουν τετραετή σπουδή πάνω στο αντικείμενο αυτό;;!! Και μάλιστα με 4 εξάμηνα Πρακτική Άσκηση;; Σε ποιόν άλλο κλάδο απαξιώνεται έτσι ενας ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ;;;!!! Κάθε απόφοιτος παιδαγωγικού τμήματος (δημοτικής εκπαίδευσης, προσχολικής ηλικίας) ή καθηγητικής σχολής εντάσσεται σε έναν πίνακα αναπληρωτών που συγκροτείται με βάση το πτυχίο, την επιτυχία στον ΑΣΕΠ και την προϋπηρεσία. Αυτό δεν ισχύει, όμως, για τον απόφοιτο των τμημάτων ειδικής αγωγής. Για μια ακόμη φορά τονίζουμε ότι τα επιπλέον ακαδημαϊκά προσόντα ΔΕΝ πρέπει να αποτελούν κριτήριο για τον τρόπο πρόσληψης – διορισμού στην εκπαίδευση. Για τους κλάδους που υπάρχει βασικός τίτλος σπουδών, οι διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών θα πρέπει να γίνονται με βάση όσα ισχύουν για τη γενική εκπαίδευση, με βάση το βασικό πτυχίο και την προϋπηρεσία. Δικαστικά, κινηματικά, επιστημονικά, όλοι, η εκπαιδευτική κοινότητα, το γονεϊκό-αναπηρικό κίνημα, η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων της ΕΑΕ, θα αντιμετωπίσουν την εφαρμογή διατάξεων που -πάνω απ’ όλα- καταστρατηγούν τα μορφωτικά δικαιώματα των ίδιων των παιδιών. Ζητάμε: α) Την απόσυρση του άρθρου 48, Ν.4415/2016. β) Την απόσυρση της τροπολογίας που ψηφίστηκε στις 29/3/2017 γ) Τη μη έκδοση της προτεινόμενης Υπουργικής Απόφασης