• Σχόλιο του χρήστη 'B.' | 3 Απριλίου 2017, 13:12

    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΡΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΤΣΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ, ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΗ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΕ ΑΥΤΗ.ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ, ΑΥΤΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΚΟΠΤΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΑΣΧΙΖΟΥΝ ΕΠΙ 4 ΕΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ. ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ, ΛΟΙΠΟΝ, ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΕ ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΘΑ ΟΞΥΝΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΕ ΑΥΤΑ.Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ 4ΕΤΗ ΦΟΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ, ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΕΣ, ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΑ, ΤΟΜΕΑΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.ΕΚΕΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ ΑΦΘΟΝΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ.ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΩΣ Ή ΚΑΚΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.