Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Femke Vermeulen | 26 Νοεμβρίου 2009, 08:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δυστυχώς τα σχόλια εστιάζονται κυρίως στις πολύτεκνες οικογένειες και στο να ισχύει το ΑΣΕΠ (για όσους το πέρασαν), και στο υπάρχων σύστημα για όσουν δεν πέρασαν ή δεν δώσαν ΑΣΕΠ. Αυτό είναι λοιπών το επίπεδο μας? Το ζητούμενο είναι ποιο είναι το πιο δικαιο για τους εργαζόμενους και τι πιο σωστό για τους μαθητές? Πρώτων για τα παιδιά πρέπει να υπάρχουν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης κατάλληλοι εκπαιδευτικοί με γνώση του αντικειμένου τους και παιδαγωγικές ικανότητες. Αυτό θα μπορούσε να αξιολογηθεί στη διάρκεια της φοίτησης στο παναπιστήμιο. Αν δεν πληρεί ο φοιτητής/ η φοιτήτρια της προυποθέσεις να γίνει καλός εκπαιδευτικός να γίνει μετά το πρώτο έτος ένα ξεκαθάρισμα, δεν γίνεται να σπουδάσει κανείς χρόνια και μετά να αξιολογηθεί ως ανίκανο να δουλέψει! Όλα τα παιδιά πρέπει να έχουν εκπαιδευτικούς να τους διδάξουν. Δύσκολα όμως για μια οικογένεια (με ή χωρίς παιδιά)να χωρίσει για χρόνια, καταστρέφονται οικγένειες, καταστρέφεται το περιβάλλον (σκεφτείτε τα καύσιμα που κάιγονται από τις μεταφορές των εκπαιδευτικών!). Γιατί να μήν κάνουν οι απόφοιτοι των σχολών "αγροτικό" δύο ή τρια χρόνια (ανάλογα με το πόσο απομακρισμένο είναι το μέρος που πάνε) όταν δεν έχουν ακόμα οιγένειες και έχουν διάθεση να γνωρίσουν καινούργια μέρη. Ναι να υπάρχουν άνθρωποι που θα είναι μάνατζερ (αν και θα προτιμούσα άλλη λέξη)άλλα να δημιουργηθεί πανεπιστημιακή σχολή επιστήμης της εκπαίδευσης όπου να εκπαιδεύονται άνθρωποι για αυτό. Αυτό υπάρχει σε χώρες της Ευρώπης εδώ και δεκάδες χρόνια. Οι απόφοιτοι δουλεύουν σε υπουργεία, δοιηκιτικές θέσεις και σε θέσεις που ασχολούνται με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Για να έρθουμε στο θέμα της πρόσληψης. Όποια αλλαγή και αν γίνει, βάση το εργατικό δίκαιο δεν γίνεται κατασρέψεις ζωές για να αλλάξεις κάτι το οποίο δεν είναι και άδικο. Οποιαδήποτε αλλαγή θα πρέπει να γίνεται μόνο για αυτούς που δεν έχουν δουλέψει ακόμα με από τους πίνακες των αναπληρωτών. Όλοι οι άλλοι έχουν κλείσει επιχειρίσεις, έχουν παρατηθεί από θέσεις εργασίας και θα μείνουν άνεργοι! Εχετε σκεφτεί τι κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα θα δημιουργήσουν στην κοινωνία και στο κράτος( επιδόματα ανεργίας, επιδόματα έκτακτα κτλ.)για να μην μιλήσουμε για χαμένη πείρα! Ας πάρει επιτέλους κάποιος την γεναία απόφαση να μείωσει τις θέσεις ή να κάνει ένα προσορινο "στοπ" για εκπαιδευτικούς στα πανεπιστήμια μέχρι να υπάρχουν πάλι ανάγκες. Και αυτό γίνεται στις χώρες της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης, να μήν αναπαράγουμε από εκει ότι θέλουμε άλλα ότι χρειαζόμαστε. Τέλος επειδή πιστεύω ακράταντα ότι η μόρφωση των εκπαιδευτικών είναι άπο τα πιο σημαντικά πραγματα για μια καλή εκπαίδευση προτείνω όσοι έχουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά να διορίζονται χωρίς ΑΣΕΠ! Με τιμή Φέμκε Βερμέουλεν νηπιαγωγώς ειδικής αγωγής