Απαράδεκτη η τροπολογία που μοριοδοτεί βασικά πτυχία αντί να διασφαλίζει τα επαγγελματικά δικαιώματα που συνάδουν με αυτό. Απαράδεκτο το ότι ωθεί τους εκπαιδευτικούς σε κυνήγι προσόντων επί πληρωμή, αντί να προστατέψει τη δημόσια και δωρεάν παιδεία που παρέχεται από το ελληνικό πανεπιστήμιο. Απαράδεκτο το οτι η ειδική αγωγή υποβαθμίζεται και στελεχώνεται με εκπαιδευτικούς χωρίς κύριο κριτήριο τις ακαδημαϊκές γνώσεις αλλά τον αριθμό τέκνων, την προϋπηρεσία χωρίς καμία απολύτως γνώση πάνω στην ειδική αγωγή και τα αμφιβόλου ποιότητας μεταπτυχιακά. Αυτό δεν είναι πολιτική "αριστερής" κυβέρνησης, αλλά πελατειακών σχέσεων, οικονομίας στην παιδεία και ψηφοθηρίας, εξυπηρετώντας το πλήθος εκπαιδευτικών ΠΕ70 που λόγω ανεργίας προσπαθούν να κερδίσουν μια θέση σε έναν κλάδο για τον οποίο δεν έχουν τα απαραίτητα προσόντα. Οικονομίας γιατί απαξιώνοντας το βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή δικαιολογεί την τοποθέτηση του κάθε υπεράριθμου μόνιμου (που σκοπίμως δημιουργήθηκε με το κλείσιμο των ολοημέρων και των σχολείων εαεπ) σε δομές ειδικής αγωγής χωρίς κανένα απολύτως προσόν. Να αποσυρθεί άμεσα αυτό το έκτρωμα που στερεί από τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία το δικαίωμά τους στην ισότητα στην εκπαίδευση, από καταρτισμένους εκπαιδευτικούς.
Απαράδεκτη η τροπολογία που μοριοδοτεί βασικά πτυχία αντί να διασφαλίζει τα επαγγελματικά δικαιώματα που συνάδουν με αυτό. Απαράδεκτο το ότι ωθεί τους εκπαιδευτικούς σε κυνήγι προσόντων επί πληρωμή, αντί να προστατέψει τη δημόσια και δωρεάν παιδεία που παρέχεται από το ελληνικό πανεπιστήμιο. Απαράδεκτο το οτι η ειδική αγωγή υποβαθμίζεται και στελεχώνεται με εκπαιδευτικούς χωρίς κύριο κριτήριο τις ακαδημαϊκές γνώσεις αλλά τον αριθμό τέκνων, την προϋπηρεσία χωρίς καμία απολύτως γνώση πάνω στην ειδική αγωγή και τα αμφιβόλου ποιότητας μεταπτυχιακά. Αυτό δεν είναι πολιτική "αριστερής" κυβέρνησης, αλλά πελατειακών σχέσεων, οικονομίας στην παιδεία και ψηφοθηρίας, εξυπηρετώντας το πλήθος εκπαιδευτικών ΠΕ70 που λόγω ανεργίας προσπαθούν να κερδίσουν μια θέση σε έναν κλάδο για τον οποίο δεν έχουν τα απαραίτητα προσόντα. Οικονομίας γιατί απαξιώνοντας το βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή δικαιολογεί την τοποθέτηση του κάθε υπεράριθμου μόνιμου (που σκοπίμως δημιουργήθηκε με το κλείσιμο των ολοημέρων και των σχολείων εαεπ) σε δομές ειδικής αγωγής χωρίς κανένα απολύτως προσόν. Να αποσυρθεί άμεσα αυτό το έκτρωμα που στερεί από τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία το δικαίωμά τους στην ισότητα στην εκπαίδευση, από καταρτισμένους εκπαιδευτικούς.