Υπερ της τροπολογίας.
Καμία αλλαγή δεν αρέσει ποτέ σε όλους. Η συγκεκριμένη αλλαγή δεν είναι φυσικά απόλυτα δίκαιη, ωστόσιο είναι δικαιότερη των οσων ισχύουν ως τώρα. Τάσσομαι υπερ της ενιαίας εκπαίδευσης όπου οι παιδαγωγοί θα είναι και ειδικοι παιδαγωγοι και το αντίστροφο. Τα παιδιά με μεταπτυχιακό είναι πιο κοντά σε αυτό. Δηλαδή είναι εκπαιδευτικοί και παράλληλα καταρτισμένοι και στην «ειδική» αγωγή και μάλιστα σε επίπεδο μεταπτυχιακού. Το μεταπτυχιακό σε εντάσσει σε άλλη διαδικασία σκέψης, έρευνας και ανάλυσης και αυτό πρέπει να αναγνωριστεί. Για όσους ισχυρίζονται ότι τα μεταπτυχιακά της ειδικης δεν ειναι αξιόλογα τότε θα πρεπει να απαιτήσουν έλεγχο των μεταπτυχιακών. Του ελληνικού κράτους, σε γενικές γραμμές, είναι απαιτητικα και χειρίζονται το συγκεκριμένο γνωστικό κομμάτι με σοβαρότητα.
Υπερ της τροπολογίας. Καμία αλλαγή δεν αρέσει ποτέ σε όλους. Η συγκεκριμένη αλλαγή δεν είναι φυσικά απόλυτα δίκαιη, ωστόσιο είναι δικαιότερη των οσων ισχύουν ως τώρα. Τάσσομαι υπερ της ενιαίας εκπαίδευσης όπου οι παιδαγωγοί θα είναι και ειδικοι παιδαγωγοι και το αντίστροφο. Τα παιδιά με μεταπτυχιακό είναι πιο κοντά σε αυτό. Δηλαδή είναι εκπαιδευτικοί και παράλληλα καταρτισμένοι και στην «ειδική» αγωγή και μάλιστα σε επίπεδο μεταπτυχιακού. Το μεταπτυχιακό σε εντάσσει σε άλλη διαδικασία σκέψης, έρευνας και ανάλυσης και αυτό πρέπει να αναγνωριστεί. Για όσους ισχυρίζονται ότι τα μεταπτυχιακά της ειδικης δεν ειναι αξιόλογα τότε θα πρεπει να απαιτήσουν έλεγχο των μεταπτυχιακών. Του ελληνικού κράτους, σε γενικές γραμμές, είναι απαιτητικα και χειρίζονται το συγκεκριμένο γνωστικό κομμάτι με σοβαρότητα.