Στηρίζω την υπουργική απόφαση διότι εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και έρχεται να αποκαταστήσει τις αδικίες των τελευταίων χρόνων, εξαιτίας μικροκομματικών συμφερόντων συγκεκριμένων κύκλων, εις βάρος των ΠΕ 70 και 60 με προσόντα στην ειδική αγωγή. Θέλω να τονίσω ότι για να γίνει κάποιος "ειδικός" παιδαγωγός πρέπει να είναι πρώτα παιδαγωγός, δηλαδή να έχει παιδαγωγικές σπουδές και μετά εξειδίκευση στην ειδική. Δεν νοείται να διορίζονται στα σχολεία άτομα χωρίς παιδαγωγική επάρκεια, χωρίς να τα αναλυτικά προγράμματα, διδακτικές στρατηγικές και να είναι σε θέση να εντάξουν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε ένα χώρο που δεν ξέρουν πώς λειτουργεί, το σχολείο. Άλλωστε η εκπαίδευση είναι ενιαία και αδιαίρετη:γενική, ειδική, διαπολιτισμική και ο δάσκαλος είναι αυτός που έχει την κατάρτιση και τη δυναμική να κινείται σ' όλους αυτούς τους χώρους, που στην ουσία είναι ένας, το σχολείο.
Στηρίζω την υπουργική απόφαση διότι εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και έρχεται να αποκαταστήσει τις αδικίες των τελευταίων χρόνων, εξαιτίας μικροκομματικών συμφερόντων συγκεκριμένων κύκλων, εις βάρος των ΠΕ 70 και 60 με προσόντα στην ειδική αγωγή. Θέλω να τονίσω ότι για να γίνει κάποιος "ειδικός" παιδαγωγός πρέπει να είναι πρώτα παιδαγωγός, δηλαδή να έχει παιδαγωγικές σπουδές και μετά εξειδίκευση στην ειδική. Δεν νοείται να διορίζονται στα σχολεία άτομα χωρίς παιδαγωγική επάρκεια, χωρίς να τα αναλυτικά προγράμματα, διδακτικές στρατηγικές και να είναι σε θέση να εντάξουν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε ένα χώρο που δεν ξέρουν πώς λειτουργεί, το σχολείο. Άλλωστε η εκπαίδευση είναι ενιαία και αδιαίρετη:γενική, ειδική, διαπολιτισμική και ο δάσκαλος είναι αυτός που έχει την κατάρτιση και τη δυναμική να κινείται σ' όλους αυτούς τους χώρους, που στην ουσία είναι ένας, το σχολείο.