Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Σοφία | 26 Νοεμβρίου 2009, 08:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, μην επιτρέψετε να γίνει ένα έγκλημα σε βάρος των ΠΑΛΑΙΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ, με ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΕΠΙΤΥΧΙΑ στο ΑΣΕΠ, με ΑΣΠΑΙΤΕ για κάποιες ειδικότητες. ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ αναμονής αρκούν. Εφόσον επιθυμούμε ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ένα ποσοστό των διορισμών και για το 2010-2011, πρέπει να γίνει βάση της ΗΜΕΡΟΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΤΥΧΙΟΥ, με προυπόθεση την ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ και την ΕΠΙΤΥΧΙΑ στον ΑΣΕΠ. Εντάξτε ως κριτήριο και για όλους τους διορισμούς που θα γίνουν το 2010-2011, την επιτυχία σε κάποιον πρόσφατο ΑΣΕΠ. (οι παλιοί ούτως ή άλλως δεν μετράνε σήμερα). Αυτό σημαίνει ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ στην παρούσα κατάσταση. Μην ευνοήσετε για άλλη μία φορά όσους δεν έχουν καμία επιτυχία σε κάποιο ΑΣΕΠ. ΟΧΙ ΣΤΟ 40% ΧΩΡΙΣ επιτυχία σε ΑΣΕΠ. ΟΧΙ στη μεταβατική περίοδο που ευνοεί τους μη έχοντες επιτυχία σε ΑΣΕΠ. ΟΧΙ στη μεταβατική περίοδο του ενός έτους. Ολα αυτά προυποθέτουν δουλειά από τους συνεργάτες σας και όχι αποφάσεις στο πόδι, ΟΧΙ στη λογική του "όλα στο ίδιο τσουβάλι", ΟΧΙ στη λογική "όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω".