Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΤΑΚΗΣ Α. | 26 Νοεμβρίου 2009, 08:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένα θέμα που υπάρχει τόσο καιρό με Προεδρικά Διατάγματα από το 1996 ήδη ,πρέπει να εξακολουθεί να συζητιέται ακόμα. Και μάλιστα προς το χειρότερο και όχι στο καλύτερο. Και αναφέρομαι στα προνόμια των ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ. Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά. Τα μέτρα για τα δημογραφικό δεν έχουν πετύχει γιατί και περιορισμένα ήσαν από την πολιτεία και πάντα έβρισκαν την αντίδραση κάποιων που θεωρούσαν ότι το παιδί αποτελεί βάρος στην δικιά τους ζωή. Βάρος στην τσέπη τους και βάρος στην διασκέδασή τους (εξαιρούνται οι περιπτώσεις αδυναμίας τεκνοποίησης). Αυτοί οι άνθρωποι είναι αδιανόητο να θεωρούνται ταυτόχρονα ικανοί να επιτελέσουν εκπαιδευτικό έργο το οποίο διατείνονται ότι τους «κλέβουν» οι πολύτεκνοι.. Αντί λοιπόν να κοιτάξουμε να βελτιώσουμε το υπάρχον καθεστώς αλλά και να το εμπλουτίσουμε με άλλες κατηγορίες, κοιτάμε να απεμπολήσουμε ένα κεκτημένο δικαίωμα .Λάθος και προπάντων λάθος συνδικαλιστικό. Μιλώντας για συνδικαλιστικά λάθη θα αναφέρω ότι πολλές φορές μέλη της ΟΛΜΕ διαμαρτύρονται γιατί πολύτεκνοι δεν κάνουν εξωδιδακτικό έργο ξεχνώντας ότι αυτό είναι δυνητικό και γίνεται φυσικά όπου υπάρχουν ανάγκες, αλλά ξεχνάν επίσης ότι για σχολεία με πάνω από 200 μαθητές θα έπρεπε να είχαν διοριστεί γραμματείς για τις εξωδιδακτικές εργασίες. Και δεν το διεκδικούν. Υπάρχει διαμαρτυρία ότι πολλοί καθηγητές χωρίς παιδιά ή και με μόνο ένα, υπηρετούν πολλά χρόνια στην επαρχία (ή εκτός "έδρας" )και δεν μπορούν να πάρουν μετάθεση για τον τόπο τους. Αυτό μαζί με άλλα, αποτελούσε για χρόνια τώρα ένα τεράστιο πρόβλημα που ποτέ δεν είχα δεί η ΟΛΜΕ να το θίγει. Πρόβλημα που επηρεάζει κυρίως οικονομικά τις οικογένειες 1ον Ποιος είναι ο τόπος ΜΑΣ; ή ΕΔΡΑ μας άραγε;;…Πώς καθορίζεται αυτός στην πραγματικότητα; Πώς καθορίζεται που βρίσκεται η περιουσία μας; Και αναρωτιέμαι γιατί οι μετακινήσεις κάθε Χριστούγεννα, Πάσχα, ή εκλογές άλλα δείχνουν. 2ον Γιατί εγώ άραγε γέννημα θρέμμα Αθηναίος διορίστηκα και πήγα στην Εύβοια και ένας Κρητικός πήγε στην Θήβα; Ομοίως κάποιος άλλος από Θεσσαλονίκη πήγε στην Ηλεία;; Γιατί δεν κοιτάμε να οργανώσουμε σωστά το σύστημα μεταθέσεων/αρχικών διορισμών;; 3ον Έστω ότι δεν μπορεί να φτιαχτεί το παραπάνω σύστημα που αναφέρω, γιατί δεν έχουμε ποτέ διεκδικήσει αποτελεσματικά κάποια αποζημίωση μεταφοράς και εγκατάστασης όπως γίνεται με όσους υπηρετούν τις Ένοπλες Δυνάμεις;; Και γιατί δεν έχουμε λάβει επίδομα ενοικίου ή κάποιο κατάλυμα για διαμονή εκτός ΕΔΡΑΣ όπως παίρνουν εκτός των προηγουμένων και άλλοι υπάλληλοι ΔΕΚΟ ;; 4ον Γιατί σαν πολιτεία ενώ έχουμε τόσους καθηγητές, τους αποσπάμε σε άλλες υπηρεσίες;;Και στο τέλος απαιτούμε να γίνονται υπερωρίες των 7€ η ώρα καθαρά παρακαλώ (αν μοίραζα πίτσες περισσότερα θα έπαιρνα). 5ον Γιατί δεν έχουν διαμαρτυρηθεί ακόμα Λογιστές εφόσον οι καθηγητές κάνουν λογιστική δουλειά στα σχολεία τους;; Από την μισθοδοσία μέχρι διαχείριση σχολικής επιτροπής και συνταξιοδοτικά. Καταλήγω λοιπόν ότι για μια ακόμα φορά οτιόσοι διαμαρτύρονται για τα ελάχιστα προνόμια των Πολυτέκνων που αποτελούν μια μικρή αλλά συμπαγή μάζα στον κοινωνικό ιστό της χώρας μας, δεν έχουν την παραμικρή κοινωνική ευαισθησία αλλά αντιθέτως ενδιαφέρονται περισσότερο για την προσωπική τους καλοπέραση … Γιαυτό λοιπόν και μόνο τον λόγο θεωρώ ότι δεν είναι άξιοι για εκπαιδευτικοί ,δεν είναι άξιοι να διδάξουν τα δικά μου και των άλλων πολυτέκνων τα παιδιά αλλά δυστυχώς δεν είναι άξιοι και δεν έχουν την υπομονή να διδάξουν ούτε τα παιδιά των μεταναστών. Ενας ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ που έγινε με χαρά αφότου διορίστηκε.