Κατά της τροπολογίας!
Είμαι κατά της τροπολογίας καθώς θα είναι η απαρχή ενός ρεύματος που καταστρατηγεί την ισχύ του Βασικού Πτυχίου έναντι του ¨ο έχων, πληρώνει¨ και αγορασμένου Μεταπτυχιακού, το οποίο δεν έχει καν πρακτική άσκηση.
Ο Ειδικός Παιδαγωγός προτάσσεται στους Πίνακες Γενικής αν έχει κάνει-αγοράσει Μεταπτυχιακό Γενικής;
Ας μην ισοπεδώνουμε τις επιλογές των παιδιών, ώστε να προτάσσουμε τις αγορές μεταπτυχιακών, που διογκώνουν την δικλίδα υπέρ της ιδιωτικής εκπαίδευσης.
Δεν είναι καθόλου θεμιτό μια Κυβέρνηση Κράτους να προωθεί τόσο απρόκλητα την ιδιωτική εκπαίδευση και να υποσκάπτει τα δικά της εργαλεία.
Έχουμε την ευθιξία να παραδεχθούμε ότι δεν μπορεί να προτάσσεται κάποιος που ασχολήθηκε 1 χρονο με την Ειδική Αγωγή σε Θεωρητικό Επίπεδο και να αφήσουμε στην άκρη το παιχνίδι εντυπώσεων;
Ας αφήσουμε τα νοήματα, τις λέξεις, και τις εντυπώσεις που δημιουργούν αυτές, γιατί αυτό συμβαίνει όταν θέλουμε να μιλήσουμε για το Τμήμα Εκπαιδευτικής Πολιτικής, το οποίο δεν έχει Παιδαγωγική Επάρκεια και ας κοιτάξουμε το νόημα του προβλήματος που δημιουργεί η τροπολογία.
Η εκπαίδευση είναι ενιαία, όμως ευτυχώς δεν μπορούμε όλοι να τα διδάξουμε όλα.
Χρειάζονται τα κατάλληλα εφόδια. Σε ένα κράτος δικαίου, όταν θέλουμε να μιλάμε για ισότητα, δεν μπορεί να προωθεί η Κυβέρνηση την ταξική ανισορροπία.
Οι αδικίες πάντα υπήρχαν σε διάφορους κλάδους, σε διάφορα επαγγέλματα και σε διάφορες απαιτήσεις επαγγελματικών δικαιωμάτων εργαζομένων.
Η Παιδεία είναι πολύ ψηλά στην κλίμακα με τους πιο πολυπαθείς κλάδους. Οι αδικίες κατάφορες και διαχρονικές.
Αλλά στην κορυφή βρίσκεται σίγουρα η Ειδική Αγωγή. Το πλέον παράξενο είναι όμως, ότι κάθε άνιση λύση προτείνεται από το ίδιο το Υπουργείο. Μήπως έχουν σκοπό να μας έχουν συνεχώς διαχωρισμένους ανά κλάδο, ξέροντας ότι αν ενωθούμε δεν θα περάσει ποτέ πια καμιά τροπολογία, νόμος, παράγραφος, άρθρο;
Δεν υπάρχει λογική στο να επιδιώκουμε την υποβάθμιση του επιπέδου της παροχής Ειδικής Εκπαίδευσης. Δεν αναφέρομαι στην ποιότητα του δασκάλου-ανθρώπου, καθώς ο καθένας κρίνεται από την δουλειά του, καλοί και κακοί δάσκαλοι υπάρχουν παντού. Τονίζω ομως την αμφιβολία μου ως προς την ποιότητα των προσόντων που έλαβαν οι δάσκαλοι αυτοί με τα Μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως κλπ. Στο τελευταίο συμφωνεί μαζί μου και ο υπουργός με δήλωσή τους στις 9/3/17, όταν μίλησε περί ¨Μεταπτυχιακών αμφιβόλου ποιότητας¨
Δεν θέλω να υπονοήσω τίποτα για κανένα κλάδο. Αδικίες υπάρχουν και στις 2 πλευρές.
Βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι θα δούμε μία απότομη αύξηση στη ζήτηση και στη προσφορά των μεταπτυχιακών στην Ειδική Αγωγή και με τον τρόπο αυτό καταλαβαίνουμε όλοι ποιοι βγαίνουν κερδισμένοι.
Οι μονιμοι διορισμοί είναι τώρα πιο αναγκαίοι από ποτέ. Επισημαίνω ότι επιθυμώ να δουλέψουν όλοι και από τους 2 κλάδους. Όμως δηλώνω ξεκάθαρα ότι είμαι κατά της τροπολογίας, επειδή ρίχνει στον Καιάδα τις επιλογές από καρδιάς των 18χρονων παιδιών για να ικανοποιήσει τις αναγκαστικές επιλογές για εύρεση εργασίας των παιδιών που είχαν να αγοράσουν.
Κατά της τροπολογίας! Είμαι κατά της τροπολογίας καθώς θα είναι η απαρχή ενός ρεύματος που καταστρατηγεί την ισχύ του Βασικού Πτυχίου έναντι του ¨ο έχων, πληρώνει¨ και αγορασμένου Μεταπτυχιακού, το οποίο δεν έχει καν πρακτική άσκηση. Ο Ειδικός Παιδαγωγός προτάσσεται στους Πίνακες Γενικής αν έχει κάνει-αγοράσει Μεταπτυχιακό Γενικής; Ας μην ισοπεδώνουμε τις επιλογές των παιδιών, ώστε να προτάσσουμε τις αγορές μεταπτυχιακών, που διογκώνουν την δικλίδα υπέρ της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Δεν είναι καθόλου θεμιτό μια Κυβέρνηση Κράτους να προωθεί τόσο απρόκλητα την ιδιωτική εκπαίδευση και να υποσκάπτει τα δικά της εργαλεία. Έχουμε την ευθιξία να παραδεχθούμε ότι δεν μπορεί να προτάσσεται κάποιος που ασχολήθηκε 1 χρονο με την Ειδική Αγωγή σε Θεωρητικό Επίπεδο και να αφήσουμε στην άκρη το παιχνίδι εντυπώσεων; Ας αφήσουμε τα νοήματα, τις λέξεις, και τις εντυπώσεις που δημιουργούν αυτές, γιατί αυτό συμβαίνει όταν θέλουμε να μιλήσουμε για το Τμήμα Εκπαιδευτικής Πολιτικής, το οποίο δεν έχει Παιδαγωγική Επάρκεια και ας κοιτάξουμε το νόημα του προβλήματος που δημιουργεί η τροπολογία. Η εκπαίδευση είναι ενιαία, όμως ευτυχώς δεν μπορούμε όλοι να τα διδάξουμε όλα. Χρειάζονται τα κατάλληλα εφόδια. Σε ένα κράτος δικαίου, όταν θέλουμε να μιλάμε για ισότητα, δεν μπορεί να προωθεί η Κυβέρνηση την ταξική ανισορροπία. Οι αδικίες πάντα υπήρχαν σε διάφορους κλάδους, σε διάφορα επαγγέλματα και σε διάφορες απαιτήσεις επαγγελματικών δικαιωμάτων εργαζομένων. Η Παιδεία είναι πολύ ψηλά στην κλίμακα με τους πιο πολυπαθείς κλάδους. Οι αδικίες κατάφορες και διαχρονικές. Αλλά στην κορυφή βρίσκεται σίγουρα η Ειδική Αγωγή. Το πλέον παράξενο είναι όμως, ότι κάθε άνιση λύση προτείνεται από το ίδιο το Υπουργείο. Μήπως έχουν σκοπό να μας έχουν συνεχώς διαχωρισμένους ανά κλάδο, ξέροντας ότι αν ενωθούμε δεν θα περάσει ποτέ πια καμιά τροπολογία, νόμος, παράγραφος, άρθρο; Δεν υπάρχει λογική στο να επιδιώκουμε την υποβάθμιση του επιπέδου της παροχής Ειδικής Εκπαίδευσης. Δεν αναφέρομαι στην ποιότητα του δασκάλου-ανθρώπου, καθώς ο καθένας κρίνεται από την δουλειά του, καλοί και κακοί δάσκαλοι υπάρχουν παντού. Τονίζω ομως την αμφιβολία μου ως προς την ποιότητα των προσόντων που έλαβαν οι δάσκαλοι αυτοί με τα Μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως κλπ. Στο τελευταίο συμφωνεί μαζί μου και ο υπουργός με δήλωσή τους στις 9/3/17, όταν μίλησε περί ¨Μεταπτυχιακών αμφιβόλου ποιότητας¨ Δεν θέλω να υπονοήσω τίποτα για κανένα κλάδο. Αδικίες υπάρχουν και στις 2 πλευρές. Βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι θα δούμε μία απότομη αύξηση στη ζήτηση και στη προσφορά των μεταπτυχιακών στην Ειδική Αγωγή και με τον τρόπο αυτό καταλαβαίνουμε όλοι ποιοι βγαίνουν κερδισμένοι. Οι μονιμοι διορισμοί είναι τώρα πιο αναγκαίοι από ποτέ. Επισημαίνω ότι επιθυμώ να δουλέψουν όλοι και από τους 2 κλάδους. Όμως δηλώνω ξεκάθαρα ότι είμαι κατά της τροπολογίας, επειδή ρίχνει στον Καιάδα τις επιλογές από καρδιάς των 18χρονων παιδιών για να ικανοποιήσει τις αναγκαστικές επιλογές για εύρεση εργασίας των παιδιών που είχαν να αγοράσουν.