Η υπουργική απόφαση έρχεται σε αντίθεση με την ισχύουσα νομοθεσία και είναι προφανές ότι θα καταπέσει, μόλις κάποιος εκπαιδευτικός προσφύγει εναντίον της, καθώς θέτει διαφορετική μοριοδότηση για την ΕΑΕ, ενώ ο νόμος προβλέπει ότι τα ισχύοντα στην ειδική θα πρέπει να συμπίπτουν με τα ισχύοντα στην γενική εκπαίδευση. Και φυσικά, για μια ακόμη φορά, δε γίνεται πουθενά λόγος για το γεγονός ότι, βάσει νόμου, οι προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή θα πρέπει να προηγούνται των προσλήψεων στη Γενική Αγωγή. Σε ό,τι αφορά την υπό διαβούλευση Υ.Α (την ίδια στιγμή που τροπολογίες για νομοσχέδια δεν μπήκαν στη διαβούλευση) δηλώνουμε ότι είμαστε κάθετα αντίθετοι με το νέο τρόπο μοριοδότησης, καθώς ανατρέπει για πολλοστή φορά τα ισχύοντα βάσει των οποίων έχουμε πάρει αποφάσεις που αφορούν τις ζωές. Η δημιουργία 2 πινάκων (κύριου και επικουρικού) απορρέει από τις διατάξεις του ν.4415/16 αλλά παράλληλα δημιουργεί σημαντικά προβλήματα. Συνάδελφοι που εργάζονται 30 και 40 μήνες (δηλαδή 4, 5 ή 6 έτη στη δημόσια εκπαίδευση) δεν μπορεί να θεωρούνται «βοηθητικοί». Επίσης, η μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων μαζί με την αθροιστική τους προσμέτρηση δε γίνεται τυχαία από τους εμπνευστές της Υ.Α, αλλά για να «στοχοποιήσει» τους συγκεκριμένους συναδέλφους μας και να μας φέρει τον έναν απέναντι στον άλλο. Για εμάς θα πρέπει οι συνάδελφοι ΑμεΑ, γονείς ΑμεΑ και πολύτεκνοι να μοριοδοτούνται γενναία ως προς την πρώτη τους επιλογή περιοχής πρόσληψης, ώστε να τοποθετούνται δίπλα στις οικογένειες τους και στις δομές υποστήριξης τους. Επίσης, θα πρέπει να καταργηθεί ο όρος «επ’ αόριστον», αν τη στιγμή της αίτησης για πρόσληψη αναπληρωτή υπάρχει γνωμοδότηση αναπηρίας σε ισχύ. Ταυτόχρονα, είναι εκπληκτικό ότι στον κύριο πίνακα που σχεδιάζεται να δημιουργηθεί, μοριοδοτείται το σεμινάριο στην ΕΑΕ για μια μόνο κατηγορία, η οποία έτσι κι αλλιώς εντάσσεται με βάση το προσόν της προϋπηρεσίας. Νομική υπηρεσία έχει το υπουργείο; Είναι δυνατόν να θεωρούν πως αυτό δεν αφήνει νομικό έρεισμα για νέα προσφυγή;; Τέλος, στην ΕΑΕ εργάζονται εκπαιδευτικοί οι οποίοι ανήκουν στους κλάδους ΤΕ και οι οποίοι δεν έχουν δικαίωμα στην απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, άρα εκεί πως θα δημιουργηθεί κύριος και επικουρικός πίνακας; Θα μπαίνει στον κύριο πίνακα μόνο όποιος έχει και δεύτερη ειδικότητα ΠΕ, χάρη στην οποία απέκτησε μεταπτυχιακό και θα αποκτά πλεονέκτημα έναντι των υπόλοιπων ΤΕ; Συνεχίζοντας με την ανάδειξη των διατάξεων που μπορούν να δώσουν λαβή για προσφυγές, να πούμε ότι η προσμέτρηση και άθροιση μορίων είτε από ακαδημαϊκά είτε από κοινωνικά κριτήρια δημιουργεί νέες αιτίες προστριβών μεταξύ των αναπληρωτων.
Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2017/04/theseis-sakea-gia-tin-ypo-diavoulefsi-ypourgiki-apofasi-gia-tin-eidiki-agogi/
Η υπουργική απόφαση έρχεται σε αντίθεση με την ισχύουσα νομοθεσία και είναι προφανές ότι θα καταπέσει, μόλις κάποιος εκπαιδευτικός προσφύγει εναντίον της, καθώς θέτει διαφορετική μοριοδότηση για την ΕΑΕ, ενώ ο νόμος προβλέπει ότι τα ισχύοντα στην ειδική θα πρέπει να συμπίπτουν με τα ισχύοντα στην γενική εκπαίδευση. Και φυσικά, για μια ακόμη φορά, δε γίνεται πουθενά λόγος για το γεγονός ότι, βάσει νόμου, οι προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή θα πρέπει να προηγούνται των προσλήψεων στη Γενική Αγωγή. Σε ό,τι αφορά την υπό διαβούλευση Υ.Α (την ίδια στιγμή που τροπολογίες για νομοσχέδια δεν μπήκαν στη διαβούλευση) δηλώνουμε ότι είμαστε κάθετα αντίθετοι με το νέο τρόπο μοριοδότησης, καθώς ανατρέπει για πολλοστή φορά τα ισχύοντα βάσει των οποίων έχουμε πάρει αποφάσεις που αφορούν τις ζωές. Η δημιουργία 2 πινάκων (κύριου και επικουρικού) απορρέει από τις διατάξεις του ν.4415/16 αλλά παράλληλα δημιουργεί σημαντικά προβλήματα. Συνάδελφοι που εργάζονται 30 και 40 μήνες (δηλαδή 4, 5 ή 6 έτη στη δημόσια εκπαίδευση) δεν μπορεί να θεωρούνται «βοηθητικοί». Επίσης, η μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων μαζί με την αθροιστική τους προσμέτρηση δε γίνεται τυχαία από τους εμπνευστές της Υ.Α, αλλά για να «στοχοποιήσει» τους συγκεκριμένους συναδέλφους μας και να μας φέρει τον έναν απέναντι στον άλλο. Για εμάς θα πρέπει οι συνάδελφοι ΑμεΑ, γονείς ΑμεΑ και πολύτεκνοι να μοριοδοτούνται γενναία ως προς την πρώτη τους επιλογή περιοχής πρόσληψης, ώστε να τοποθετούνται δίπλα στις οικογένειες τους και στις δομές υποστήριξης τους. Επίσης, θα πρέπει να καταργηθεί ο όρος «επ’ αόριστον», αν τη στιγμή της αίτησης για πρόσληψη αναπληρωτή υπάρχει γνωμοδότηση αναπηρίας σε ισχύ. Ταυτόχρονα, είναι εκπληκτικό ότι στον κύριο πίνακα που σχεδιάζεται να δημιουργηθεί, μοριοδοτείται το σεμινάριο στην ΕΑΕ για μια μόνο κατηγορία, η οποία έτσι κι αλλιώς εντάσσεται με βάση το προσόν της προϋπηρεσίας. Νομική υπηρεσία έχει το υπουργείο; Είναι δυνατόν να θεωρούν πως αυτό δεν αφήνει νομικό έρεισμα για νέα προσφυγή;; Τέλος, στην ΕΑΕ εργάζονται εκπαιδευτικοί οι οποίοι ανήκουν στους κλάδους ΤΕ και οι οποίοι δεν έχουν δικαίωμα στην απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, άρα εκεί πως θα δημιουργηθεί κύριος και επικουρικός πίνακας; Θα μπαίνει στον κύριο πίνακα μόνο όποιος έχει και δεύτερη ειδικότητα ΠΕ, χάρη στην οποία απέκτησε μεταπτυχιακό και θα αποκτά πλεονέκτημα έναντι των υπόλοιπων ΤΕ; Συνεχίζοντας με την ανάδειξη των διατάξεων που μπορούν να δώσουν λαβή για προσφυγές, να πούμε ότι η προσμέτρηση και άθροιση μορίων είτε από ακαδημαϊκά είτε από κοινωνικά κριτήρια δημιουργεί νέες αιτίες προστριβών μεταξύ των αναπληρωτων. Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2017/04/theseis-sakea-gia-tin-ypo-diavoulefsi-ypourgiki-apofasi-gia-tin-eidiki-agogi/