Αρχική Δημιουργία ενός Εθνικού Πλαισίου Προσόντων15. Συμφωνείτε με την αρχή της ισοτιμίας των προσόντων που προέρχονται από διαφορετικές μαθησιακές διαδρομές κατά την αντιστοίχισή τους στα επιμέρους επίπεδα του ΕΠΠ;Σχόλιο του χρήστη ΕΙΡΗΝΗ ΠΟΛΙΤΗ | 10 Αυγούστου 2010, 10:34
ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, Η ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΟΤΑΝ ΑΥΤΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ (ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΩΝ),ΔΕΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΟΜΩΣ, ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΙΣΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΜΟΡΙΩΝ, Ο ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΞΕΝΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΤΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΞΈΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ, ΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ 'Η ΤΟΝ ΦΙΛΟΛΟΓΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ (Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΥΠΟΝΟΕΙ ΕΠ' ΟΥΔΕΝΙ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ).ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΥΠΟΨΗ ΈΝΑ ΠΡΟΣΟΝ ΠΟΥ ΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΝ ΚΑΤΟΧΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΙΚΑΝΟ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΣΥΝΥΠΟΨΉΦΙΟ. ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΤΗ ΜΕΡΙΚΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΟΤΑΝ ΑΥΤΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΥΤΕ Ο ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΕΊΤΑΙ,ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ Ο ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗΣ ΣΧΟΛΗΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ