Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Ελένη Νηπιαγωγός ιΑγωγής | 3 Απριλίου 2017, 15:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΟΡΘΟΤΑΤΗ θεωρώ την κατεύθυνση στην οποία κινείται αυτή η πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας. Επιτέλους, ισονομία! Επιτέλους θα αποκτήσουν ίσα δικαιώματα οι κάτοχοι Τίτλων εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή! Επιτέλους θα δικαιωθούν οι συνάδελφοι που έχουν δουλέψει επί 7 συναπτά έτη και καταβαραθρώνονται λόγω της πρόταξης των πτυχιούχων προπτυχιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής! Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την τοποθέτησή τους στα σχολεία, τις γνώσεις των στελεχών εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Οι πανεπιστημιακοί τελείωσαν κάποιο προπτυχιακό Ειδικής αγωγής και κρίνονται ικανοί να διδάσκουν στο τμήμα ΕΙδικής Αγωγής; ΟΧΙ. Παρόλα αυτά εϊναι ικανότατοι ακόμη και ως κάτοχοι προπτυχιακού ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ να διδάξουν το αντικείμενο! Τόσα χρόνια δηλαδη το υπουργείο πλήρωνε λιγότερο ικανούς εκπαιδευτικούς από τους συναδέλφους ΠΕ71/61; Όλοι έχουμε θέση σε ένα κλάδο που αγαπούμε και για τον οποίο λιώνουμε καθημερινώς, στον οποίο κάνουμε τα νήπια, δικά μας παιδιά.