Στο δεύτερο εδάφιο της δεύτερης παραγράφου τι εννοεί ο νομοθέτης με τις φράσεις:
α) Τα Πανεπιστήμια δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ποιοτική και ολοκληρωμένη εκπαίδευση
β) Τα Τ.Ε.Ι. δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ποιοτική εκπαίδευση
Δηλαδή η εκπαίδευση στα ΤΕΙ δεν είναι ολοκληρωμένη; Τι εστί ολοκληρωμένη και ποιο είναι το μέτρο της ολοκλήρωσης;
Επίσης, τα Πανεπιστήμια δεν παρέχουν υψηλού επιπέδου εργαστηριακή άσκηση; Δηλαδή ο διπλωματούχος μηχανικός δεν έχει υποστεί την απαραίτητη εργαστηριακή άσκηση ώστε να ενταχθεί στην αγορά εργασίας;
Αντίστοιχα ο απόφοιτος νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου, μία τόσο κρίσιμη ειδικότητα για την κοινωνία, αποφοιτά απροετοίμαστος;
Είναι φανερή η δυσκολία να αποτυπωθεί η διαφορά των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ με βάση αντικειμενικά κριτήρια (προγράμματα σπουδών, δομές και λειτουργίες, προσόντα διορισμού ΔΕΠ κ.ά.), γι΄αυτό και κατέφυγε ο νομοθέτης σε λεκτικές ακροβασίες.
Στο δεύτερο εδάφιο της δεύτερης παραγράφου τι εννοεί ο νομοθέτης με τις φράσεις: α) Τα Πανεπιστήμια δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ποιοτική και ολοκληρωμένη εκπαίδευση β) Τα Τ.Ε.Ι. δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ποιοτική εκπαίδευση Δηλαδή η εκπαίδευση στα ΤΕΙ δεν είναι ολοκληρωμένη; Τι εστί ολοκληρωμένη και ποιο είναι το μέτρο της ολοκλήρωσης; Επίσης, τα Πανεπιστήμια δεν παρέχουν υψηλού επιπέδου εργαστηριακή άσκηση; Δηλαδή ο διπλωματούχος μηχανικός δεν έχει υποστεί την απαραίτητη εργαστηριακή άσκηση ώστε να ενταχθεί στην αγορά εργασίας; Αντίστοιχα ο απόφοιτος νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου, μία τόσο κρίσιμη ειδικότητα για την κοινωνία, αποφοιτά απροετοίμαστος; Είναι φανερή η δυσκολία να αποτυπωθεί η διαφορά των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ με βάση αντικειμενικά κριτήρια (προγράμματα σπουδών, δομές και λειτουργίες, προσόντα διορισμού ΔΕΠ κ.ά.), γι΄αυτό και κατέφυγε ο νομοθέτης σε λεκτικές ακροβασίες.