Στην παρ. 3 αναφέρεται ότι «Σε κάθε περίπτωση, απαγορεύεται η διδασκαλία μαθημάτων σε ποσοστό μεγαλύτερο του 25% με μέσα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στο Γενικό Κανονισμό Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Σπουδών».
Προτείνεται να αντικατασταθεί η παραπάνω αναχρονιστική διάταξη με πρόβλεψη δυνατότητας διοργάνωσης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών από όλα τα ΑΕΙ με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπως ισχύει σε κάθε πολιτισμένη χώρα σήμερα. Δεν είναι δυνατόν στη σημερινή εποχή όπου η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (distant learning) αναπτύσσεται και επεκτείνεται συνεχώς, στην Ελλάδα να διατηρείται το αποκλειστικό προνόμιο (ως κλειστό επάγγελμα) του ΕΑΠ να παρέχει τέτοια προγράμματα σπουδών, ενώ ταυτόχρονα έχουν νομικά τη δυνατότητα να προσφέρουν (στην Ελλάδα) τέτοιου είδους μεταπτυχιακή εκπαίδευση ιδρύματα του εξωτερικού. Πρόκειται για απόλυτο παραλογισμό που πρέπει να αρθεί άμεσα.
Στην παρ. 3 αναφέρεται ότι «Σε κάθε περίπτωση, απαγορεύεται η διδασκαλία μαθημάτων σε ποσοστό μεγαλύτερο του 25% με μέσα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στο Γενικό Κανονισμό Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Σπουδών». Προτείνεται να αντικατασταθεί η παραπάνω αναχρονιστική διάταξη με πρόβλεψη δυνατότητας διοργάνωσης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών από όλα τα ΑΕΙ με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπως ισχύει σε κάθε πολιτισμένη χώρα σήμερα. Δεν είναι δυνατόν στη σημερινή εποχή όπου η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (distant learning) αναπτύσσεται και επεκτείνεται συνεχώς, στην Ελλάδα να διατηρείται το αποκλειστικό προνόμιο (ως κλειστό επάγγελμα) του ΕΑΠ να παρέχει τέτοια προγράμματα σπουδών, ενώ ταυτόχρονα έχουν νομικά τη δυνατότητα να προσφέρουν (στην Ελλάδα) τέτοιου είδους μεταπτυχιακή εκπαίδευση ιδρύματα του εξωτερικού. Πρόκειται για απόλυτο παραλογισμό που πρέπει να αρθεί άμεσα.