Η στοχοθεσία και κατοπινή αξιολόγηση της κατα τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές δημιουργεί ένα σύστημα κινήτρων/αντικινήτρων. Στο άρθρο 44 απουσιάζει πλήρως η περιγραφή πριμοδότησης δομής/προσωπικού σε περίπτωση θετικής αξιολόγησης της/του. Και αντιστοίχως, απουσιάζει πλήρως η περιγραφή συνεπειών σε περίπτωση αρνητικής αξιολόγησης. Ως εκ τούτου, η διάταξη ως προς το πρακτικό αποτέλεσμα ειναι επικοινωνιακού χαρακτήρα, αλλά και παροχης προσοδου στις επιτροπες αξιολογησης (περιγραφονται).
Το πανεπιστημιο ειναι κτημα ολοκληρου του Ελληνικού λαού και ως εκ τούτου χρήζει αποτελεσματικής και διαρκούς και ουσιαστικής αξιολόγησης αριστείας. Η εκ του πονηρού μεταχρονολογηση διορθωσης αυτου του κενού με τη διαδικασια/τεχνασμα τροπολογιων αναιρει τη δημοκρατικοτητα της παρουσας διαδικασιας.
Η στοχοθεσία και κατοπινή αξιολόγηση της κατα τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές δημιουργεί ένα σύστημα κινήτρων/αντικινήτρων. Στο άρθρο 44 απουσιάζει πλήρως η περιγραφή πριμοδότησης δομής/προσωπικού σε περίπτωση θετικής αξιολόγησης της/του. Και αντιστοίχως, απουσιάζει πλήρως η περιγραφή συνεπειών σε περίπτωση αρνητικής αξιολόγησης. Ως εκ τούτου, η διάταξη ως προς το πρακτικό αποτέλεσμα ειναι επικοινωνιακού χαρακτήρα, αλλά και παροχης προσοδου στις επιτροπες αξιολογησης (περιγραφονται). Το πανεπιστημιο ειναι κτημα ολοκληρου του Ελληνικού λαού και ως εκ τούτου χρήζει αποτελεσματικής και διαρκούς και ουσιαστικής αξιολόγησης αριστείας. Η εκ του πονηρού μεταχρονολογηση διορθωσης αυτου του κενού με τη διαδικασια/τεχνασμα τροπολογιων αναιρει τη δημοκρατικοτητα της παρουσας διαδικασιας.