Η κατανομή διδακτικού έργου πρέπει να παραμείνει αρμοδιότητα του Τομέα. Οι διδάσκοντες ενός γνωστικού αντικειμένου, μπορούν να κατανείμουν ορθότερα το διδακτικό φόρτο.
Σύμφωνα με τον υπό διαβούλευση νόμο, ο Τομέας εισηγείται την κατανομή. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων η εισήγηση θα "περνάει" αυτούσια, οπότε λογικότερο είναι ο Τομέας να αποφασίζει και όχι να εισηγείται.
Η κατανομή διδακτικού έργου πρέπει να παραμείνει αρμοδιότητα του Τομέα. Οι διδάσκοντες ενός γνωστικού αντικειμένου, μπορούν να κατανείμουν ορθότερα το διδακτικό φόρτο. Σύμφωνα με τον υπό διαβούλευση νόμο, ο Τομέας εισηγείται την κατανομή. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων η εισήγηση θα "περνάει" αυτούσια, οπότε λογικότερο είναι ο Τομέας να αποφασίζει και όχι να εισηγείται.