Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΓΡΗΓΟΡΗΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 08:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΓΝΟΗΘΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΕΠΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ, ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΚΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΙΑ,ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ,ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ ΜΑΖΙ ΜΕ ΙΚΑΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ, ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΑΓΙΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.