Σελ. 2 Παρ. 1
Για να λειτουργήσει σωστά το τρίγωνο Έρευνα-Εκπαίδευση-Κοινωνία με οικονομικά οφέλιμο τρόπο, θα πρέπει η κάθε πλευρά του, καθώς και η οικονομία, να λειτουργεί σωστά και να μην έχει στρεβλώσεις.
Δηλαδή, ο μοναδικός τρόπος για να βγάλεις χρήματα θα πρέπει να είναι να προσφέρεις προϊόντα που ζητάει η αγορά.
Αυτό στην περίπτωση της Ελλάδας δεν συμβαίνει, καθώς υπάρχουν στην αγορά μονοπώλια, ολιγοπώλια και διαπλεκόμενοι, ενώ οι ερευνητές είναι ως επί το πλείστον κρατικοδίαιτοι και δεν μπαίνουν στον κόπο να εκμεταλευτούν τις ανακαλύψεις τους, καθώς υπάρχει (σημαντικό) επιχειρηματικό ρίσκο.
Παράλληλα:
- Η εκπαιδευση (λύκειο) είναι βαθμίδα για το πανεπιστήμιο, και όχι προετοιμασία για την κοινωνία.'Ο επαγγελματικός προσανατολισμός είναι αστείο.
- Η εκπαίδευση (πανεπιστήμιο) είναι όργανο κυβερνητικής πολιτικής, δίνοντας εισόδημα σε χωριά και εργολάβους. Φυσικά, έτσι δεν υπάρχουν κονδύλια για σοβαρή έρευνα.
- Η κοινωνία δαιμονοποιεί την επιχειρηματικότητα,
Τελικά:
Η έρευνα και η καινοτομία δεν αποδίδουν μόνες τους. Πρέπει όλη η οικονομία να λειτουργεί αποτελεσματικά, και μετά η έρευνα θα δουλέψει από μόνη της. Οπότε, αυτό το σχέδιο το βρίσκω περιτό. Φτιάξτε πρώτα την οικονομία και αφήστε τον ιδιωτικό τομέα να λειτουργήσει, και μην κάνετε μεγαλόσχημα αναποτελεσματικά σχέδια.
Το κράτος πρέπει να είναι σαν την γραμματική στη γλώσσα: Να ακολουθεί την οικονομία, όχι να την καθορίζει.
Σελ. 2 Παρ. 1 Για να λειτουργήσει σωστά το τρίγωνο Έρευνα-Εκπαίδευση-Κοινωνία με οικονομικά οφέλιμο τρόπο, θα πρέπει η κάθε πλευρά του, καθώς και η οικονομία, να λειτουργεί σωστά και να μην έχει στρεβλώσεις. Δηλαδή, ο μοναδικός τρόπος για να βγάλεις χρήματα θα πρέπει να είναι να προσφέρεις προϊόντα που ζητάει η αγορά. Αυτό στην περίπτωση της Ελλάδας δεν συμβαίνει, καθώς υπάρχουν στην αγορά μονοπώλια, ολιγοπώλια και διαπλεκόμενοι, ενώ οι ερευνητές είναι ως επί το πλείστον κρατικοδίαιτοι και δεν μπαίνουν στον κόπο να εκμεταλευτούν τις ανακαλύψεις τους, καθώς υπάρχει (σημαντικό) επιχειρηματικό ρίσκο. Παράλληλα: - Η εκπαιδευση (λύκειο) είναι βαθμίδα για το πανεπιστήμιο, και όχι προετοιμασία για την κοινωνία.'Ο επαγγελματικός προσανατολισμός είναι αστείο. - Η εκπαίδευση (πανεπιστήμιο) είναι όργανο κυβερνητικής πολιτικής, δίνοντας εισόδημα σε χωριά και εργολάβους. Φυσικά, έτσι δεν υπάρχουν κονδύλια για σοβαρή έρευνα. - Η κοινωνία δαιμονοποιεί την επιχειρηματικότητα, Τελικά: Η έρευνα και η καινοτομία δεν αποδίδουν μόνες τους. Πρέπει όλη η οικονομία να λειτουργεί αποτελεσματικά, και μετά η έρευνα θα δουλέψει από μόνη της. Οπότε, αυτό το σχέδιο το βρίσκω περιτό. Φτιάξτε πρώτα την οικονομία και αφήστε τον ιδιωτικό τομέα να λειτουργήσει, και μην κάνετε μεγαλόσχημα αναποτελεσματικά σχέδια. Το κράτος πρέπει να είναι σαν την γραμματική στη γλώσσα: Να ακολουθεί την οικονομία, όχι να την καθορίζει.