Αν υποθέσουμε ότι σε ένα τμήμα υπάρχουν ΕΔΙΠ/ΕΕΠ που διδάσκουν 10 μαθήματα του προγράμματος σπουδών και αποφασίσει η ΓΣ να τροποποιήσει, καταργήσει, προσθέσει ή αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών φτάνουμε στο εξής παράδοξο: οι διδάσκοντες αυτοί ούτε λόγο θα έχουν (μόνο ένας θα τους εκπροσωπεί που είναι αδύνατον να έχει άποψη για όλα τα μαθήματα) αλλά ούτε και δικαίωμα ψήφου για τις αλλαγές αυτές!! Πόσο δημοκρατικό είναι αυτό; Πόσο προάγει και πόσο εξελίσσει το Τμήμα αυτή η διαδικασία; Πως γίνεται ένα μάθημα να τροποποιείται χωρίς την γνώμη αυτού που το διδάσκει;
Αν υποθέσουμε ότι σε ένα τμήμα υπάρχουν ΕΔΙΠ/ΕΕΠ που διδάσκουν 10 μαθήματα του προγράμματος σπουδών και αποφασίσει η ΓΣ να τροποποιήσει, καταργήσει, προσθέσει ή αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών φτάνουμε στο εξής παράδοξο: οι διδάσκοντες αυτοί ούτε λόγο θα έχουν (μόνο ένας θα τους εκπροσωπεί που είναι αδύνατον να έχει άποψη για όλα τα μαθήματα) αλλά ούτε και δικαίωμα ψήφου για τις αλλαγές αυτές!! Πόσο δημοκρατικό είναι αυτό; Πόσο προάγει και πόσο εξελίσσει το Τμήμα αυτή η διαδικασία; Πως γίνεται ένα μάθημα να τροποποιείται χωρίς την γνώμη αυτού που το διδάσκει;