Αρχική «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»Άρθρο 46 – Ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου και επαγγελματική κατοχύρωση αποφοίτωνΣχόλιο του χρήστη Θάνος | 7 Ιουνίου 2017, 13:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η χορήγηση Master σε ενιαίο κύκλο 5ετων σπουδών ειναι προϊόν πρωτύτερων ζυμώσεων και γίνεται για να διασφαλιστούν επαγγελματικά μόνο οι διπλωματούχοι μηχανικοί, χωρίς να ανοίξουν "οι ασκοί του Αιόλου" για την επαγγελματική τακτοποίηση 50.000 και πλέον μηχανικών αποφοίτων ΑΤΕΙ. Η διάσπαση των σπουδών και 3+2 έτη (αγγλικό και όχι μόνο μοντέλο εκπαίδευσης)θα έδινε άμεσα, πλήρη πρόσβαση στους αποφοίτους των ΑΤΕΙ σε επαγγελματικά δικαιώματα καθώς θα ήταν απόφοιτοι υπέρ-τριετών σπουδών ( επιπέδου bachelor). Είναι τουλάχιστον οξύμωρο να μιλάμε για χορήγηση master στους απόφοιτους 5ετων σπουδών χωρίς παράλληλα να δοθεί πλήρης και απρόσκοπτη πρόσβαση στο επάγγελμα των αποφοίτων ΑΤΕΙ. Άλλο ένα παράδοξο ( από τα πολλά που ταλανίζουν την χώρα μας) αποτελεί η εξαίρεση της ΑΣΠΑΙΤΕ απο τα Πτυχία 5ετους διάρκειας και άρα από την απονομή master. Αλλά τι λέω!! Ακόμα η ΑΣΠΑΙΤΕ ανήκει στον τεχνολογικό τομέα των ΑΕΙ. Χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα ( εκτός φυσικα από την διδασκαλία αλίμονο!!). Η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας δεν χωρά μικροπολιτικες σκοπιμότητες και συντεχνιακές αγκυλώσεις. Παράλληλα με το master, να δοθούν τα επαγγελματικα δικαιώματα στους απόφοιτους των ΑΤΕΙ γιατί και τα δικαιούνται και τα έχουν απόλυτη ανάγκη για να εργαστούν.