Αρχική «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»Άρθρο 46 – Ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου και επαγγελματική κατοχύρωση αποφοίτωνΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΑΛΛΗ ΧΡ. | 9 Ιουνίου 2017, 20:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριοι συντάκτες του άρθρου 46 παρακαλώ κρατήστε τουλάχιστον τα προσχήματα. Το άρθρο δείχνει να γράφτηκε από το ίδιο τον πρόεδρο του ΤΕΕ. Ότι ζητούσε το ΤΕΕ τόσα χρόνια αποτυπώνεται στο χαρτί. Ακόμα και τα μαξιμαλιστικά του αιτήματα, που τα θεωρούσαν υπερβολικά και οι ίδιοι οι εκπρόσωποί του, ζητείται να γίνουν νόμος του κράτους. Ποιο πρόβλημα της ταλαιπωρημένης ελληνικής κοινωνίας λύνει η απονομή μεταπτυχιακού τίτλου στους μηχανικούς ΑΕΙ; Ποια είναι η απόδοση στο κοινωνικό σύνολο αυτού του μέτρου; Το πρόβλημα ήταν και είναι η απαράδεκτη κατάσταση, (με κύρια ευθύνη του ΤΕΕ), που δεν επέτρεψε έως σήμερα την έκδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων για τους μηχανικούς τεχνολογικής εκπ/σης. Το τεχνικό επιμελητήριο ποτέ δεν εκπλήρωσε τον σκοπό για τον οποίο χρηματοδοτείται, (σύμβουλος του κράτους), παρά μόνο λειτούργησε σαν συντεχνιακός φορές προστασίας του συμφέροντος των μελών του εις βάρος της ελληνικής κοινωνίας. Ναι , μέλη και αυτοί της ελληνικής κοινωνίας είναι οι απόφοιτοι ΤΕΙ! Αντί λοιπόν ο προτεινόμενος νόμος να λύνει το πραγματικό πρόβλημα ικανοποιεί απόλυτα και ξεκάθαρα ένα εντελώς συντεχνιακό αίτημα και περιπλέκει την κατάσταση στα υπόλοιπα. 1)Δημιουργεί κόστος για το δημόσιο (αυξήσεις λόγο μεταπτυχιακών). 2)Δημιουργεί χωρίς λόγο έριδες μεταξύ επιστημόνων αφού πριμοδοτεί μόνο έναν κλάδο. (αλήθεια φυσικοί, μαθηματικοί, βιολόγοι κλπ πως θα δεχτούν να υπερκεραστούν από τους μέσο βάπτισης κατόχους μεταπτυχιακών σε γενικούς διαγωνισμούς;) 3)Γιατί πρέπει να προβλέψουμε μία ακόμα επιτροπή για τα επαγγελματικά δικαιώματα και να μην πάρουμε τα πορίσματα της ήδη υπάρχουσας ή παλαιότερων; 4) Με ποια κριτήρια επιλέχτηκε ο πρόεδρος του ΤΕΕ να μετέχει στο συμβούλιο; Μα πρόκειται για το πρόσωπο που είναι ο κύριος υπεύθυνος για την ματαίωση κάθε προηγούμενης προσπάθειας. 5) γιατί τετραμελής επιτροπή και όχι πενταμελής; Μήπως για να περνά η γνώμη του προέδρου στα δύσκολα; 6)Ποιος θα ορίζει τον καθηγητή ΤΕΙ; (Θα πρέπει να οριστεί πως θα επιλέγεται από την συνέλευση των προέδρων με την σύμφωνη γνώμη του φορέα των αποφοίτων) 7)Ποιος θα ορίζει τον απόφοιτο ΤΕΙ; (Θα πρέπει να οριστεί πως θα επιλέγεται από τον επαγγελματικό φορέα των αποφοίτων και φυσικά όχι από το ΤΕΕ) 8)Γιατί ο εκπρόσωπος των αποφοίτων ΤΕΙ πρέπει να είναι μέλος του ΤΕΕ πριν την δημιουργία του αντίστοιχου μητρώου και πριν οριστούν οι λεπτομέρειές του; Αν παραμείνει ο όρος αυτός θεωρώ πως μπαίνει για να μην συγκληθεί η επιτροπή ποτέ κατά την πάγια τακτική του ΤΕΕ.