Ένα πολύ γενικό σχόλιο - όχι μόνο για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά για όλους τους τομείς της παιδείας. Υπάρχουν ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό; Λοιπόν, υπάρχουν πάρα πολλοί υπάλληλοι σε ΟΤΑ,ΔΕΚΟ, κοκ. με άσχετα πτυχία προς τους οργανισμούς που εργάζονται - αλλά σχετικά με την Παιδεία. Πόσοι φιλόλογοι, μαθηματικοί, κοινωνιολόγοι, κοκ δεν εργάζονται σε τέτοιους οργανισμούς επειδή μπήκαν με "μέσο"; Αυτούς λοιπόν τους υπαλλήλους (που έτσι κι αλλιώς πληρώνονται από το κράτος, αλλά σηκώνουν ίσως τηλέφωνα) μπορεί να τους αξιοποιήσει το κράτος στην εκπαίδευση. Ίσως να χρειαστεί κάποια μετεκπαίδευση σε παιδαγωγικά ζητήματα, ίσως οι μετατάξεις να είναι σε εθελοντική βάση - πάντως είναι κρίμα να υπάρχουν από τη μια μεριά κενά σ' εκπαιδευτικές θέσεις κι από την άλλη, σχετικοί υπάλληλοι με τις ειδικότητες που χρειάζονται σε άσχετους οργανισμούς.
Ευχαριστώ.
Ένα πολύ γενικό σχόλιο - όχι μόνο για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά για όλους τους τομείς της παιδείας. Υπάρχουν ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό; Λοιπόν, υπάρχουν πάρα πολλοί υπάλληλοι σε ΟΤΑ,ΔΕΚΟ, κοκ. με άσχετα πτυχία προς τους οργανισμούς που εργάζονται - αλλά σχετικά με την Παιδεία. Πόσοι φιλόλογοι, μαθηματικοί, κοινωνιολόγοι, κοκ δεν εργάζονται σε τέτοιους οργανισμούς επειδή μπήκαν με "μέσο"; Αυτούς λοιπόν τους υπαλλήλους (που έτσι κι αλλιώς πληρώνονται από το κράτος, αλλά σηκώνουν ίσως τηλέφωνα) μπορεί να τους αξιοποιήσει το κράτος στην εκπαίδευση. Ίσως να χρειαστεί κάποια μετεκπαίδευση σε παιδαγωγικά ζητήματα, ίσως οι μετατάξεις να είναι σε εθελοντική βάση - πάντως είναι κρίμα να υπάρχουν από τη μια μεριά κενά σ' εκπαιδευτικές θέσεις κι από την άλλη, σχετικοί υπάλληλοι με τις ειδικότητες που χρειάζονται σε άσχετους οργανισμούς. Ευχαριστώ.