Αρχική «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»Άρθρο 01 – Διάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης- Νομική μορφή των Α.Ε.Ι.Σχόλιο του χρήστη ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Φ. ΑΝ. | 12 Ιουνίου 2017, 09:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλημέρα Συμφωνώ στην σύσταση διετών επαγγελματικών σπουδών απο τα ανωτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα αλλά να είναι διετή (4 εξάμηνα)και όχι όπως το παράδειγμα των δημοσίων ΙΕΚ. Στα Δημόσια ΙΕΚ με επιστημονικές ειδικότητες όπως λογιστικής φοροτεχνικών κ.α. οι σπουδές είναι τέσσερα εξάμηνα (4), θεωρητικά μαθήματα και εργαστήρια ,ένα (1) εξάμηνο πρακτική. Με το περας αυτών υποχρεώνεται ο σπουδαστής να δώσει πανελλήνιες εξετάσεις σε μία ύλη η οποία δεν έχει διδαχθεί κατά 45-50% στην διάρκεια των 5 αυτών εξαμήνων. Με αποτέλεσμα βέβαια ελάχιστοι να πάιρνουν δίπλωμα σε αυτές τις ειδικότητες. Οταν σε ένα ΙΕΚ με 2,5 χρόνια φοίτηση υπολογίσεις και ένα (1) χρόνο μελέτη για να δώσει εξετάσεις ο φοιτητής στην πιστοποίηση που διενεργείται για απόκτηση διπλώματος φθάνουμε αισίως στα 3,5 χρόνια σπουδών όταν πανεπιστημιακά ιδρύματα του εξωτερικού παρέχουν πανεπιστημιακούς τίτλους με 2,5-3 χρόνια σπουδών. Με την δημιουργία των διετών τμημάτων απο τα ΑΕΙ θα υπάρξει και ενας εξορθολογισμός στα επαγγελματικά δικαιώματα που αυτή την στιγμή στο επίπεδο 5 στην πράξη ειναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ Θα πρότεινα επίσης και την απορρόφηση των ΙΕΚ απο τα ΑΕΙ διότι η μέχρι τώρα ύπαρξη τους μόνο προβλήματα έχει δημιουργήσει στους φοιτητές τους. Το κύρος των τίτλων που θα παρέχονται μέσα απο ενα ανώτατο εκπαιδευτικό ιδρυμα θα έχει άλλη βαρύτητα για τον κομιστή σε αντίθεση με το ισχύον πλαίσιο που ο τίτλος ΙΕΚ εξισώνεται ουσιαστικά με ΛΥΚΕΙΟ!!!