Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αντωνης Μπαλτζόπουλος | 26 Νοεμβρίου 2009, 09:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα. Υπουργέ Οι πολύτεκνοι που ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ/ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΣΕΙ την βαση σε κάποιον ΑΣΕΠ , να τοποθετούνται / τοποθετηθούν ως διοικητικοί στις Β Βαθμιες ΙΕΚ κτλ του τόπου διαμονής τους. Οι πολύτεκνοι που εχουν ΠΙΑΣΕΙ την βάση σε διαγωνισμο του ΑΣΕΠ να τοποθετούνται σε σχολεία ( εάν το επιθυμούν ) Με αυτόν τον τρόπο ... - Συνεχίζεται η κοινωνική πολιτική απέναντι σε μια κοινωνική ομάδα που - κατα την αποψή μου - πρέπει να προστατευθεί , καθώς : α. διατηρείται ο διορισμός τους στο Δημόσιο χωρίς εξετάσεις με μονη προυπόθεση την πολυτεκνία τους και το πτυχίο από ΑΕΙ-ΤΕΙ β. διατηρείται η απ'ευθείας τοποθέτησή τους στον τόπο διαμονής τους - Το σχολείο στελεχώνεται με εκπαιδευτικούς που έχουν πιστοποιημένες γνώσεις και παιδαγωγική επάρκεια , μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ( μην ξεχνάμε και τις οικογένειες των υπολοίπων πολιτών …. Των οποίων τα παιδιά διδάσκονται από εκπαιδευτικούς που προσελήφθηκαν με κριτήριο το πλήθος των τέκνων τους ) - Σταματά η αδικία απέναντι στους άλλους εκπαιδευτικούς ( που βολοδέρνουν το χειμώνα στα νησια και την ανοιξη στα βουλευτικά γραφεία για απόσπαση) καθώς : α. ελευθερώνονται περίπου 1,5 - 2,5 χιλιάδες θέσεις σε σχολεία β. δεν δεσμεύονται περιπου 1200 θέσεις ανα διετία ( τόσες είναι περίπου οι πιστώσεις των πολυτέκνων ) και διατίθενται αυτές στους απευθείας διορισμούς μεσω ΑΣΕΠ - Οι Β βαθμιες γεμίζουν με κόσμο α. και έτσι σταματα / μειώνεται το αίσχος των βισματικών αποσπάσεων που ξεχρεώνουν β. αποκτουν σταθερό προσωπικό Με τιμή Αντώνης Μπαλτζόπουλος Χημικός