Πολλά μεταπτυχιακά, ανοίγονται εντός του ιδίου τμήματος και σε φιλικά τμήματα. Οι ίδιοι και οι ίδιοι καθηγητές διδάσκουν εκεί, εξυπηρετώντας ο ένας τον άλλον. Θα πρέπει να υπάρξει σαφής κάνονας ότι θα πληρώνονται μόνο από ένα μεταπτυχιακό. Το 20% του μισθού, είναι ασαφής και πρέπει να καθορισθεί ότι είναι στο σύνολο οποιαδήποτε ποσού που προέρχεται από το μεταπτυχιακό. Οι καθηγητές έχουν εφεύρει τρόπους να πληρώνονται για την διδασκαλία, για την αξιολόγηση των υποψηφίων, την διόρθωση εργασιών, την πληρωμή για διοικητικές υπηρεσίες, την αγορα εκτυπωτων για το σπιτι κλπ. Οι ωρες (10) που αναφερεται θα πρεπει να διδασκονται απο τους ιδιους και οχι απο βοηθους. Το ιδιο ισχυει και για τα μεταπτυχιακα, οι καθηγητες πληρωνονται για το συνολο των ωρων του μεταπτυχιακου ενω πολλες ωρες γινονται απο βοηθους, εξωτερικους συνεργατες ή υπαλληλους του Πανεπιστημιου (εργαστηριακο προσωπικο). Συνολικα θα πρεπει να υπαρξει στροφη προς την ποιοτητα και οχι την εισπραξη χρηματων. Αναρωτηθειτε πως γινεται με την υπερμετρη αυξηση των μεταπτυχιακων τα τελευταια χρονια να ειναι δυνατον να εχουμε τοσο χαμηλη ποιοτητα εκπαιδευσης; (διεθνης λιστες). Η αποτυχια ειναι πλεον προφανης μιας κα εγινε στροφη στα χρηματα και οχι στην παιδεια (οχι παντου το ΕΜΠ προσφερει δωρεαν μεταπτυχιακα και ειναι στην κορυφη των καταταξεων σε σχεση με οικονομικα πανεπιστημια που χρεωνουν ανηκουστα ποσα)
Πολλά μεταπτυχιακά, ανοίγονται εντός του ιδίου τμήματος και σε φιλικά τμήματα. Οι ίδιοι και οι ίδιοι καθηγητές διδάσκουν εκεί, εξυπηρετώντας ο ένας τον άλλον. Θα πρέπει να υπάρξει σαφής κάνονας ότι θα πληρώνονται μόνο από ένα μεταπτυχιακό. Το 20% του μισθού, είναι ασαφής και πρέπει να καθορισθεί ότι είναι στο σύνολο οποιαδήποτε ποσού που προέρχεται από το μεταπτυχιακό. Οι καθηγητές έχουν εφεύρει τρόπους να πληρώνονται για την διδασκαλία, για την αξιολόγηση των υποψηφίων, την διόρθωση εργασιών, την πληρωμή για διοικητικές υπηρεσίες, την αγορα εκτυπωτων για το σπιτι κλπ. Οι ωρες (10) που αναφερεται θα πρεπει να διδασκονται απο τους ιδιους και οχι απο βοηθους. Το ιδιο ισχυει και για τα μεταπτυχιακα, οι καθηγητες πληρωνονται για το συνολο των ωρων του μεταπτυχιακου ενω πολλες ωρες γινονται απο βοηθους, εξωτερικους συνεργατες ή υπαλληλους του Πανεπιστημιου (εργαστηριακο προσωπικο). Συνολικα θα πρεπει να υπαρξει στροφη προς την ποιοτητα και οχι την εισπραξη χρηματων. Αναρωτηθειτε πως γινεται με την υπερμετρη αυξηση των μεταπτυχιακων τα τελευταια χρονια να ειναι δυνατον να εχουμε τοσο χαμηλη ποιοτητα εκπαιδευσης; (διεθνης λιστες). Η αποτυχια ειναι πλεον προφανης μιας κα εγινε στροφη στα χρηματα και οχι στην παιδεια (οχι παντου το ΕΜΠ προσφερει δωρεαν μεταπτυχιακα και ειναι στην κορυφη των καταταξεων σε σχεση με οικονομικα πανεπιστημια που χρεωνουν ανηκουστα ποσα)