Αρχική «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»Άρθρο 01 – Διάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης- Νομική μορφή των Α.Ε.Ι.Σχόλιο του χρήστη NIKOLAOS | 14 Ιουνίου 2017, 06:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει τα Δημόσια ΙΕΚ επιτέλους να αναβαθμιστούν σε Ανώτερα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης(ΑΙΕΕΚ) να συγχωνευθούν και να υπάρχει μόνο ένα Ανώτερο αναβαθμισμένο υλικοτεχνικά και θεσμικά ΑΙΕΕΚ σε κάθε πρωτεύουσα Νομού (οικονομίες κλίμακας) και στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη περισσότερα. Οι απόφοιτοι των ΙΕΚ μισθολογικά θα πρέπει να ανήκουν στην κατηγορία ΑΡ (Ανώτερη) και όχι στην κατηγορία ΔΕ, δεν είναι Λύκειο τα ΙΕΚ. Οι καθηγητές που θα διδάσκουν στα Ανώτερα ΙΕΚ θα πρέπει να είναι αποκλειστικά διδάκτορες ή απαραίτητα με μεταπτυχιακό Δίπλωμα . Οι πτυχιούχοι των Ανώτερων πλέον Δημοσίων ΙΕΚ να μπορούν να συνεχίσουν σπουδές στα ΑΕΙ (Πανεπιστήμια και ΤΕΙ) σχετικού τομέα. Οι σπουδαστές των νέων ΑΙΕΕΚ να λαμβάνουν πάσο. Οι σπουδές στα Ανώτερα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΑΙΕΕΚ) θα ανήκουν στην μη τυπική μετα δευτεροβάθμια βαθμίδα επιπέδου 5. Για την γεφύρωση του χάσματος μεταξύ μεταξύ ΙΕΚ ή νέων ΑΙΕΕΚ και ΑΕΙ μπορούν να συνυπάρξουν και τα Κολέγια που τα προβλέπει ο νόμος 4186/2013 με ένα δημόσιο Κολέγιο σε κάθε περιφέρεια της χώρας (13 Κολέγια συνολικά) Επίσης τα ΤΕΙ θα πρέπει άμεσα να μετεξελιχθούν σε Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών. Στις θεωρητικές επιστήμες των ΑΕΙ να υπάρξει άμεσα εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα πρότυπα του ΕΑΠ για οικονομία χώρων και χρόνου. Η ΑΣΠΑΙΤΕ να μετεξελιχθεί άμεσα σε μια αυτόνομη Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική Σχολή Μηχανικών. Επίσης είναι λάθος τα 4,5 έτη ή τα 5 έτη σπουδών κάποιων ΑΕΙ να αποτελέσουν και μεταπτυχιακό ταυτόχρονα. Να υπάρξουν άμεσα αγγλόφωνα τμήμα σπουδών στα ΑΕΙ για ξένους σπουδαστές για εισροές συναλλάγματος στη Χώρα μας. Ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων με το 49% των μετοχών στους ιδιώτες και το 51% στο κράτος. Έτσι η Χώρα μας θα είναι Χώρα για σπουδές αλλά και χώρα για διακοπές.